Jump to content
ivaivalito

губи антифриз

Recommended Posts

От къде може да ми губи вода колата на около 2500 км.Губи около 100-200 грама.Антифриз не е много но не мисля че е нормално.Казаха ми че може да е от радиаторчето на парното но ако е от там ще ми мокри в краката дано да не е че е супер скъпо.Може ли при климатика да отива малко, не мисля но да питам ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest micro

А капачката на радиатора как мислиш ,че е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivaivalito

ами мисля че е добре ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това количество ти го изпарява от някъде преди още да протече и не можеш да го усетиш къде е. Търси остатъчни следи от изпрена течност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз за това и тука питъм къде може да ми го изпарява ???от къде по точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше повече - отивахме на гарнитура на главата, макар че и сега не е изключено - ходи на сервиз и ги накарай, да ти направят анализ на газовете в разширителния съд. Ако колбичката отчете наличие на изгорели газове в антифриза - гарнитура ... :lol: Да се надяваме, че не е .. та разлабени и пропускащи капачки, някакви миниатюрни дупчици по радиатори и т.н. ... знам ли ... :blush1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е гарнитура трябва да смесва водата с маслото .Маслото ми е 6 .Радиатора също изглежда е сменян .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е гарнитура трябва да смесва водата с маслото .Маслото ми е 6 .Радиатора също изглежда е сменян .

Тва да не е москвич! :blush1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iceman

ако е гарнитура трябва да смесва водата с маслото .Маслото ми е 6 .Радиатора също изглежда е сменян .

Изобщо не е задължително да ги смесва. Пак ти казвам - не боли - отиди в някой сервиз, единственото което ще направят е да ти отворят разширителния съд - нищо не се разглобява, нищо не се променя - за 1 мин работа. Ако са печени и повече от 1-2 лв няма да ти вземат, а ако са скъпари - 5лв! :blush1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a като отида какво да кажа как се казва тази процедура ??? и с спецялен уред ли се прави ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a като отида какво да кажа как се казва тази процедура ??? и с спецялен уред ли се прави ?

А колата има ли АГУ - газова инсталация ??? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a като отида какво да кажа как се казва тази процедура ??? и с спецялен уред ли се прави ?

Е там е работата, че и аз не помня как точно му викаха. Ама обясни им, че имаш съмнение за издухала се гарнитура и да ти проверят за изгорели газове антифриза. И да, има си специален уред само за тази цел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ako е гарнитура в преливника ще ти мирише на изгорели газове ,както е при мен в момента ,на мен ми гори вода и аз трябва тази седмица най-накрая да си сменя гарнитурата ,че карам 2 месеца така . :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

a като отида какво да кажа как се казва тази процедура ??? и с спецялен уред ли се прави ?

А колата има ли АГУ - газова инсталация ??? ;)
мммм :D , да губи вода/антифриз в изпарителя на газовата ли ... гадая въз основа на смайлито :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi

има газово

значи насочи се към АГУ-то1. провери за течове по снажките и съединенията.......често там къде има тройници и разклонения, са пластмасови, след време те "умекват" и скобите изпускат.........2. ако на празен ход мотора не работи уравновесено, твърде възможно е да влиза леко вода от изпарителя, а тя да се изгаря от двигателя....Най добре е за една седмица да се лишиш да караш на газ........за да можеш да установиш че не е проблема ти там,ако нямаш нюх да го хванеш веднага..........просто се прави следното : Извади от изпарителя двата маркуча за водата които отиват до него от него и ги затапи с подходящи болтове,мн. често тези маркучи са Ф14 мм. за това ти трябва два болта Ф14 мм, затапваш маркучите с тях и ги стягаш със скобите .............за по сигурно завий крановете отзад на бутилката за да си сигурен че не изтича газ от някъде и я карай само на бензин 1 седмица, като през това време си следиш водата поне 2 пъти на ден..............ако спре да намалява , знаи причината е в изпарителя.........имам 2-3 случая такива, къде всеки викал глава, гарнитури и т.н. , обаче се оказа че е от изпарителя..........и то точнно така му го направих на хората, игнорирам изпарителя и се кара за 1 седмица така :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivaivalito

то газовото е на 2 месеца .А за 2-3 хиляди километра ми се губи 100 грама вода .Нито мирише на газове в разшерителният съд нито изпърителят или съединенията се губи .Просто според мен може да е много малко вече наличието на антифриз и да се изпарява смисъл незнам на колко едини е антифриза :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...