ivaivalito 8 #1 Публикувано 16 Август, 2007 От къде може да ми губи вода колата на около 2500 км.Губи около 100-200 грама.Антифриз не е много но не мисля че е нормално.Казаха ми че може да е от радиаторчето на парното но ако е от там ще ми мокри в краката дано да не е че е супер скъпо.Може ли при климатика да отива малко, не мисля но да питам ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest micro #2 Отговорено 16 Август, 2007 А капачката на радиатора как мислиш ,че е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ivaivalito #3 Отговорено 16 Август, 2007 ами мисля че е добре ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #4 Отговорено 16 Август, 2007 Това количество ти го изпарява от някъде преди още да протече и не можеш да го усетиш къде е. Търси остатъчни следи от изпрена течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #5 Отговорено 17 Август, 2007 аз за това и тука питъм къде може да ми го изпарява ???от къде по точно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #6 Отговорено 17 Август, 2007 Ако беше повече - отивахме на гарнитура на главата, макар че и сега не е изключено - ходи на сервиз и ги накарай, да ти направят анализ на газовете в разширителния съд. Ако колбичката отчете наличие на изгорели газове в антифриза - гарнитура ... Да се надяваме, че не е .. та разлабени и пропускащи капачки, някакви миниатюрни дупчици по радиатори и т.н. ... знам ли ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #7 Отговорено 17 Август, 2007 ако е гарнитура трябва да смесва водата с маслото .Маслото ми е 6 .Радиатора също изглежда е сменян . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #8 Отговорено 17 Август, 2007 ако е гарнитура трябва да смесва водата с маслото .Маслото ми е 6 .Радиатора също изглежда е сменян .Тва да не е москвич! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Iceman #9 Отговорено 17 Август, 2007 ако е гарнитура трябва да смесва водата с маслото .Маслото ми е 6 .Радиатора също изглежда е сменян .Изобщо не е задължително да ги смесва. Пак ти казвам - не боли - отиди в някой сервиз, единственото което ще направят е да ти отворят разширителния съд - нищо не се разглобява, нищо не се променя - за 1 мин работа. Ако са печени и повече от 1-2 лв няма да ти вземат, а ако са скъпари - 5лв! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #10 Отговорено 19 Август, 2007 a като отида какво да кажа как се казва тази процедура ??? и с спецялен уред ли се прави ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DJ Tymbi 2 #11 Отговорено 19 Август, 2007 a като отида какво да кажа как се казва тази процедура ??? и с спецялен уред ли се прави ?А колата има ли АГУ - газова инсталация ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #12 Отговорено 19 Август, 2007 a като отида какво да кажа как се казва тази процедура ??? и с спецялен уред ли се прави ?Е там е работата, че и аз не помня как точно му викаха. Ама обясни им, че имаш съмнение за издухала се гарнитура и да ти проверят за изгорели газове антифриза. И да, има си специален уред само за тази цел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #13 Отговорено 19 Август, 2007 ako е гарнитура в преливника ще ти мирише на изгорели газове ,както е при мен в момента ,на мен ми гори вода и аз трябва тази седмица най-накрая да си сменя гарнитурата ,че карам 2 месеца така . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #14 Отговорено 20 Август, 2007 има газово Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Restless #15 Отговорено 23 Август, 2007 a като отида какво да кажа как се казва тази процедура ??? и с спецялен уред ли се прави ?А колата има ли АГУ - газова инсталация ??? мммм , да губи вода/антифриз в изпарителя на газовата ли ... гадая въз основа на смайлито Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi #16 Отговорено 23 Август, 2007 има газовозначи насочи се към АГУ-то1. провери за течове по снажките и съединенията.......често там къде има тройници и разклонения, са пластмасови, след време те "умекват" и скобите изпускат.........2. ако на празен ход мотора не работи уравновесено, твърде възможно е да влиза леко вода от изпарителя, а тя да се изгаря от двигателя....Най добре е за една седмица да се лишиш да караш на газ........за да можеш да установиш че не е проблема ти там,ако нямаш нюх да го хванеш веднага..........просто се прави следното : Извади от изпарителя двата маркуча за водата които отиват до него от него и ги затапи с подходящи болтове,мн. често тези маркучи са Ф14 мм. за това ти трябва два болта Ф14 мм, затапваш маркучите с тях и ги стягаш със скобите .............за по сигурно завий крановете отзад на бутилката за да си сигурен че не изтича газ от някъде и я карай само на бензин 1 седмица, като през това време си следиш водата поне 2 пъти на ден..............ако спре да намалява , знаи причината е в изпарителя.........имам 2-3 случая такива, къде всеки викал глава, гарнитури и т.н. , обаче се оказа че е от изпарителя..........и то точнно така му го направих на хората, игнорирам изпарителя и се кара за 1 седмица така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ivaivalito #17 Отговорено 23 Август, 2007 то газовото е на 2 месеца .А за 2-3 хиляди километра ми се губи 100 грама вода .Нито мирише на газове в разшерителният съд нито изпърителят или съединенията се губи .Просто според мен може да е много малко вече наличието на антифриз и да се изпарява смисъл незнам на колко едини е антифриза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове