Guest empy #1 Публикувано 25 Октомври, 2004 Ще си сменям колата и съм си харесал като параметри тоз двигателно катао чета из нета ми направи впечателние че са го слагали само на 5 генерация (хечбек с 5 врати)Аз така и не съм виждал такова животно само с по 3 съм виждалТа въпроса ми е вярно ли съм разбрал, и има ли такива коли в БГ - или трябва да се търси от вън.От друга страна 6-тата генерация ми харесва повече като купе, но там мяй няма такъв двигател?Аз в момента карам нафтова кола , затова съм се насочил към VTEC-E, че иначе ще побелея от разликата в парите са гориво А и Добре заварили колеги маниаци Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #2 Отговорено 26 Октомври, 2004 Добре дошъл Аз съм виждал или хечбек (японска) или 5 врати английски Сивик с този двигател. На Сивик Седан 5-а ген. японски като моят не съм виждал. Но аз съм с 1.5 16 клапана, не е Vtec-e мисля, че върви повече от този за който говориш, а не мисля, че харчи много повече честно да ти кажа. Зависи според сезона, през лятото на мен ми сваля до 7 на 100 градско през лятото и 5 извънградско. Но съм чувал колеги със същите двигатели да казват, че им харчи 8 на 100 в града. Всъшност както и да е, все едно е, не е голяма разликата май Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rebel #3 Отговорено 26 Октомври, 2004 (Редактирано) Колега, аз също наскоро скочих в такава кола (5вр. двигател D15Z3) от "печка" (при това с турбо) и мога да те уверя, че това е най-безболезнения преход към безинов автомобил. Ако не ти е много нервен десния крак и се придържаш към икономичния режим (има специална индикация, когато си в него) разхода е 5.7-5.8/100. "на ръчка" дава максимум 6.6 (смесен цикъл). Ела на някоя среща и ще имаш възможността да пробваш и двата варианта (с и без VTEC) и сам да направиш "информиран избор" ! :DP.S. Добре дошъл Редактирано 26 Октомври, 2004 от Rebel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Victor #4 Отговорено 26 Октомври, 2004 Индикацията (лампичка на таблото) я има само английският Сивик седан (D15Z3) двигател, нашите D15Z1 хечбеци нямат. Друг е въпросът, че според Омбре, практически разлика между D15Z1 и D15Z3 няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest empy #5 Отговорено 26 Октомври, 2004 английският Сивик - това седанли или е?и като е англииски , значи че е сглобяван там така ли?а това значи ли че може да му се изкара Евро2 да не се плаща акцис-ли какво беше там ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #6 Отговорено 26 Октомври, 2004 английският Сивик - това седанли или е? и като е англииски , значи че е сглобяван там така ли? а това значи ли че може да му се изкара Евро2 да не се плаща акцис-ли какво беше там ? Англииският Сивик се води 5 врати Хечбек Там са произвеждани и имат сертификат EURO1, т.е. означава че е произведен в Европейския Съюз. EURO2, 3, 4 и т.н. са сертификати за изхвърлените вредни емисии в околната среда от автомобилите, разни екологични норми казано накратко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #7 Отговорено 27 Октомври, 2004 английският Сивик - това седанли или е? Японският е с по-различно купе от английският варянт, карал съм само японски и не знам каква друга разлика може да има, иначе английският е сглобяван в Англия и май е по-облекчен от към митото. Технически може и да са еднакви, ама не съм сигурен!Снимка - японски сивик хечбек 5-а генерация.Снимка - японски сивик седан 5-а ген.Снимка - японски сивик седан 5-а ген.Снимка - английски сивик (май е по-нов модел).Снимка - английски сивик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest radku #8 Отговорено 27 Октомври, 2004 Аз имам седан 5 ген с D15B2 ,а едно приятел4е има 6 ген VTEC-E D15Z3. По някой сайтове втория двигател го водят 4е е 114 коня а другаде 90. Оба4е приятелчето ми го е регистрирал за 90 като се качи на мойта колица каза че пове4е се "хвърляла", т.е неговата била по-мудна. Аз голяма разлика не можах да направя. За разхода не знам как е, ама се хвали 4е е по-икономи4на от мойта До 5.5-5.8 му стигала. НЕЗНАМКато се има в предвид 4е англииските са по- нови по години и са с по ниско мито...Моята стига и до 7 смесено ама аз много я "ръчкам" Ей тва мога да кажа аз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове