batkosio 15 #1 Публикувано 2 Август, 2007 Prelude 2.2 V-TECK&NAEMСамо компетентни мнения, без предположения и офтопици! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #2 Отговорено 2 Август, 2007 Това говори друго-не съм съгласен, че за всеки модел на АЕМ са различни!Имах предвид, че се правят тестове за отделните модели. Дебелината на стените и диаметъра на тръбите за Прелюд са едни, за Сивик други, за Митсу Еклипс трети и т.н. Според мен точно липсата на конкретна прогноза за резултатите изразени като конски сили са добър показател. Личи че целта не е празна гръмка реклама. На мен и 7-8 к.с. ми се виждат нереални. Option racing, например дават прогноза за техните филтри (не цялата интейк система, а само филтър) 8-12 к.с., но всички знаем, че това е нереално. Резултата зависи от твърде много фактори, и сериозен човек, не би се ангажирал с конкретни цифри в прогнозата.Според мен по-важно е да ти осигуряват НАИСТИНА СТУДЕН и богат на кислород въздух, както и скоростта на преминаване на въздушния поток. Тръбите на АЕМ са полирани отвътре с цел MAX FLOW.За К&Н не съм сигурен, но мисля, че не са.И все пак - аз не съм авторитет, затова няма да ти спамя темата повече. Каквото знам е само от много четене. Със сигурност има хора, разполгат и с практически опит за разлика от мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #3 Отговорено 2 Август, 2007 Цитирам 1net на месечната среща последната неделя:"Тук проблема ви е в тръбата на филтъра. Не говорим за топлина, студ и т.н. а за ОБЕМА на тръбата. Трябва ви голям обем, тръба с голямо ФИ за да получи колата колкото й трябва въздух"Бяхме се събрали около колата на Маниака и той обясняваше, защо нещо куца сега - бяха сложили за момента филтъра директно към колектора, и Емо препоръча да се купи хубава тръба, с голям отвор и голямо вътрешно фи. Това е предадения на мен опит от 1net. Дано съм бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V-tec 1 #4 Отговорено 2 Август, 2007 Здрасти Косьо Аз бих ти препоръчал 1.Вариянт- АЕМ V2 - има го с уголемена тръба от дросела надолу 2.Вариянт- FUJITA Short RAM 3.Вариянт- INJEN INTAKE 4. Да си намериш тръба от Type S изглежда така Тя е също много добър вариянт разбирасе с определения филтър накрая ПП:Има едни много яки интейкове но незнам на коя марка са карбонови същия дизайн са като на Type S само че от карбон и да доста добри. Дано съм ти помогнал ПП: От горе изброените вариянти аз не бих си взел K&N Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #5 Отговорено 3 Август, 2007 Здрасти Косьо Аз бих ти препоръчал 1.Вариянт- АЕМ V2 - има го с уголемена тръба от дросела надолу 2.Вариянт- FUJITA Short RAM 3.Вариянт- INJEN INTAKE 4. Да си намериш тръба от Type S изглежда така Тя е също много добър вариянт разбирасе с определения филтър накрая ПП:Има едни много яки интейкове но незнам на коя марка са карбонови същия дизайн са като на Type S само че от карбон и да доста добри. Дано съм ти помогнал ПП: От горе изброените вариянти аз не бих си взел K&N Да ти кажа Жоро, доста съм мислил за варианта с Type S- обаче трудно ще намеря (Accord Euro R май беше със същата). Искам колата да бъде възможно най-сток- шарениите не ме кефят, това че ще бучи повече също не ми е важно. А и оригиналните кутии са с едни клапи вътре, които предполагам знаеш каква функция имат. Ще посъбера още мнения, но досега каквото съм чел,повечето клонят към АЕМ, малка част към INJEN. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V-tec 1 #6 Отговорено 3 Август, 2007 Да ти кажа Жоро, доста съм мислил за варианта с Type S- обаче трудно ще намеря (Accord Euro R май беше със същата). Искам колата да бъде възможно най-сток- шарениите не ме кефят, това че ще бучи повече също не ми е важно. А и оригиналните кутии са с едни клапи вътре, които предполагам знаеш каква функция имат. Ще посъбера още мнения, но досега каквото съм чел,повечето клонят към АЕМ, малка част към INJEN.Именно понеже знам, че се придържаш към сток вариянта изобщо не съм мислил за шаренийките , а за нещо което наистина си заслужава и ще има ефект Забравих адреса на един форум ще ти го дам тия дни там изпадат от евро Р и тайп С тръбите.Порови се за карбоновия модел много прилича на оригинала и мисля, че ще ти допадне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #7 Отговорено 3 Август, 2007 Именно понеже знам, че се придържаш към сток вариянта изобщо не съм мислил за шаренийките , а за нещо което наистина си заслужава и ще има ефект Забравих адреса на един форум ще ти го дам тия дни там изпадат от евро Р и тайп С тръбите.Порови се за карбоновия модел много прилича на оригинала и мисля, че ще ти допадне Млад си още да забравяш . А и затова има Favourites, макар че аз като вляза в моята само се обърквам още повече . Мерси за инфото, ще е от полза! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #8 Отговорено 3 Август, 2007 Цитирам 1net на месечната среща последната неделя:"Тук проблема ви е в тръбата на филтъра. Не говорим за топлина, студ и т.н. а за ОБЕМА на тръбата. Трябва ви голям обем, тръба с голямо ФИ за да получи колата колкото й трябва въздух"Бяхме се събрали около колата на Маниака и той обясняваше, защо нещо куца сега - бяха сложили за момента филтъра директно към колектора, и Емо препоръча да се купи хубава тръба, с голям отвор и голямо вътрешно фи. Това е предадения на мен опит от 1net. Дано съм бил полезен.Аз доколкото помня не каза колкото по-голяма по-добре ..... по-скоро трябва да си пасне на конкретния сетъп . Затова някои производители правят изчисления и тестове . Относно бученето ... то не е от филтъра , а от липсата на кутията която обира резонациите. И без филтър накрая пак ще си бучи по същия начин . А за избора моето мнение е ,че не зависи какъв е филтъра , а къде и как е поставен Разбира се ако АЕМ-ските наистина имат термо покритие , което изолира топлината това е голямо предимство ! Стига разбира се филтъра да не лапа топло !На сивика съм с K&N Typhoon kit и от лични впечатления мога да кажа ,че си лапа топло за световно , ако не се изолира . Но пък той не се води CAI ... по-скоро е short ram . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #9 Отговорено 3 Август, 2007 мога само да препоръчам ФИДЖИТА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове