boschmann 0 #1 Публикувано 28 Юли, 2007 Помогнете , не знам какво и е, няма никаква мощност, за да тръгнеш да изпреварваш с около 70км. трябва да и варнеш втора, преди тази имах d15b2 и вървеше 3 пъти повече. Или пък работи си нормално и изведнъш гръмва като "Иже". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #2 Отговорено 29 Юли, 2007 Помогнете , не знам какво и е, няма никаква мощност, за да тръгнеш да изпреварваш с около 70км. трябва да и варнеш втора, преди тази имах d15b2 и вървеше 3 пъти повече. Или пък работи си нормално и изведнъш гръмва като "Иже".виж за пробити всмукателни колектори или гарнитура на същште-може да смуче въздух Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boschmann 0 #3 Отговорено 30 Юли, 2007 не е от това. възможно ли е да е от дюзите или от не добре зацепен ремък? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #4 Отговорено 30 Юли, 2007 (Редактирано) "....възможно ли е да е от дюзите или от не добре зацепен ремък?...."Поне според мен проблема категорично не е от дюзите. Да възможно е да е от неправилно зацепен ангренажен ремък (поне симптомите на това приличат). Може също така да имаш неправилно регулуране на ъгъла на изпреварване на заплаването (центровка на запалването). Възможно е също така някой клапан да не ти затваря добре, да е спукан, прогорял или да има някаква друга механична повреда. Търси щателно и гледай да откриеш проблема преди да ти е създал по-сериозни главоболия с мотора. Редактирано 30 Юли, 2007 от emod Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #5 Отговорено 30 Юли, 2007 превключвай на 4500 оборота,все пак сега си с икономичния мотор.на 70 км/ч. и аз връщам на 2-ра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boschmann 0 #6 Отговорено 30 Юли, 2007 превключвай на 4500 оборота,все пак сега си с икономичния мотор.на 70 км/ч. и аз връщам на 2-рахахаха особено икономиче , реших да засека колко харчи новата придобивка и какво показа - при яко каране винаги над 4500 оборота на всяка скорост около 15л. на 100км. Мисля, че и това влиза в листата с проблемите! но мисля наистина в какво състояние са клапаните, а също много ме притеснява, че делкото когато е завъртяно почти до край към закъснение работи най-добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest kleni #7 Отговорено 30 Юли, 2007 колега провери си първо ремъка, при мен беше прехвърлен с един зъб , като сиго оправих всеедно се качваш на друга кола.това с клапаните си замери компресията ,ако има нещо ще си покаже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #8 Отговорено 3 Август, 2007 Провери ли я за грешки от ЕКУ-то?Доста неща се изписаха, но някои важни са пропуснати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boschmann 0 #9 Отговорено 5 Август, 2007 Провери ли я за грешки от ЕКУ-то?Доста неща се изписаха, но някои важни са пропуснати не не съм, а и не знам как и каде се прави това, гледахме клапаните имаше само два супер минимално по-затегнати, но това не е проблем мисля. Кажи нещо повече за еку - то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boschmann 0 #10 Отговорено 5 Август, 2007 (Редактирано) с един човек и гледах ме центровката и там още работи с разни апарати и той ми каза, че има някакъв проблем по електрониката или някакви датчици, защото когато и даде газ вместо да дава аванс тя прави точно обратното! А еку-то мисля че си е ок Редактирано 5 Август, 2007 от boschmann Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boschmann 0 #11 Отговорено 16 Юни, 2008 Колеги ако някой се интересува проблема вече е ясен, Омбре го разби. Имаше проблем с vtec-a в главата едни малки палчета бяха счупени, които зацепват клапаните. Лошото е, че никой няма да си разкомплектова работеща глава, а в ХОНДА искат 480лв. на цилиндър за цялата газоразпределителна система и се принудих да си купя цял двигател с глава, надявам се скоро да намеря време да го сменя и най-накрая да се усети истинската сила на Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове