Jump to content

Recommended Posts

Помогнете :) , не знам какво и е, няма никаква мощност, за да тръгнеш да изпреварваш с около 70км. трябва да и варнеш втора, преди тази имах d15b2 и вървеше 3 пъти повече. Или пък работи си нормално и изведнъш гръмва като "Иже".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помогнете :blink: , не знам какво и е, няма никаква мощност, за да тръгнеш да изпреварваш с около 70км. трябва да и варнеш втора, преди тази имах d15b2 и вървеше 3 пъти повече. Или пък работи си нормално и изведнъш гръмва като "Иже".

виж за пробити всмукателни колектори или гарнитура на същште-може да смуче въздух

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е от това. възможно ли е да е от дюзите или от не добре зацепен ремък?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"....възможно ли е да е от дюзите или от не добре зацепен ремък?...."Поне според мен проблема категорично не е от дюзите. Да възможно е да е от неправилно зацепен ангренажен ремък (поне симптомите на това приличат). Може също така да имаш неправилно регулуране на ъгъла на изпреварване на заплаването (центровка на запалването). Възможно е също така някой клапан да не ти затваря добре, да е спукан, прогорял или да има някаква друга механична повреда. Търси щателно и гледай да откриеш проблема преди да ти е създал по-сериозни главоболия с мотора.

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

превключвай на 4500 оборота,все пак сега си с икономичния мотор.на 70 км/ч. и аз връщам на 2-ра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

превключвай на 4500 оборота,все пак сега си с икономичния мотор.на 70 км/ч. и аз връщам на 2-ра

хахаха :D особено икономиче , реших да засека колко харчи новата придобивка и какво показа - при яко каране винаги над 4500 оборота на всяка скорост около 15л. на 100км. Мисля, че и това влиза в листата с проблемите! но мисля наистина в какво състояние са клапаните, а също много ме притеснява, че делкото когато е завъртяно почти до край към закъснение работи най-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kleni

колега провери си първо ремъка, при мен беше прехвърлен с един зъб , като сиго оправих всеедно се качваш на друга кола.това с клапаните си замери компресията ,ако има нещо ще си покаже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли я за грешки от ЕКУ-то?Доста неща се изписаха, но някои важни са пропуснати :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли я за грешки от ЕКУ-то?Доста неща се изписаха, но някои важни са пропуснати :(

не не съм, а и не знам как и каде се прави това, гледахме клапаните имаше само два супер минимално по-затегнати, но това не е проблем мисля. Кажи нещо повече за еку - то. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с един човек и гледах ме центровката и там още работи с разни апарати и той ми каза, че има някакъв проблем по електрониката или някакви датчици, защото когато и даде газ вместо да дава аванс тя прави точно обратното! А еку-то мисля че си е ок

Редактирано от boschmann

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ако някой се интересува проблема вече е ясен, ;) Омбре ;) го разби. Имаше проблем с vtec-a в главата едни малки палчета бяха счупени, които зацепват клапаните. Лошото е, че никой няма да си разкомплектова работеща глава, а в ХОНДА искат 480лв. на цилиндър за цялата газоразпределителна система и се принудих да си купя цял двигател с глава, надявам се скоро да намеря време да го сменя и най-накрая да се усети истинската сила на ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...