Jump to content

Recommended Posts

здравейте колеги скоро не бях излизал изван града но в големите жеги ми се наложи да пътувам и както си карам със 120-130км гледам стрелката за температурата мина средата и почна да се качва нагоре почти до червеното спирам да видя дали имам вода да не се е спукал радиатора има си няма течове смакна се стрелката до средата кадето винаги си е седяла после карах с 100-тина и само като качвам баир почна да се качва срелката та да ви питам нормално ли е това верно че се пак са големи жеги ама незнам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери да ли ти върти перката за охлаждане! Ако не върти от там ти е проблема според мене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери да ли ти върти перката за охлаждане! Ако не върти от там ти е проблема според мене.

върти и аз така си мислех ама си бачка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като качвам баир почна да се качва срелката та да ви питам нормално ли е това верно че се пак са големи жеги ама незнам :)

За Хонда не е нормално.Само мога да ти кажа, че в най-големите жеги с 5 човека и пълен багажник изкачвайки Шипка при ужасен трафик от тирове стрелката ми почти не мръдна от нормалното си положение - най-много 1-2 мм.Пепоръчвам ти да си направиш профилактика на охладителната система / прочистване + смяна на антифриза/, защото може да имаш задръстване някъде по радиатора или другаде по трасето :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в такъв случай остават водна помпа и най-вече термостат да ти забива ... провери ги ипиши пак :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в такъв случай остават водна помпа и най-вече термостат да ти забива ... провери ги ипиши пак :)

:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в такъв случай остават водна помпа и най-вече термостат да ти забива ... провери ги ипиши пак :)

:)
По скоро термостат или капачка на радиатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят проблем е същият :) Карам си сам градско,ставам сутрин паля колата карам около 15-20 мин градско без никакво настъпване и гледам перката върти :) тъй като не ми работи датчика на температурата не мога да разбера колко е загряла колата :) но щом се включва перката,седя около 40-50 секунди да спре да върти и гася двигателя...............има ли опасност от прегряване :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Моят проблем е същият :) Карам си сам градско,ставам сутрин паля колата карам около 15-20 мин градско без никакво настъпване и гледам перката върти :) тъй като не ми работи датчика на температурата не мога да разбера колко е загряла колата :) но щом се включва перката,седя около 40-50 секунди да спре да върти и гася двигателя...............има ли опасност от прегряване :)

нали ти спира перката. Значи е охладила. Оправи си стрелката за да няма .............скръц.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам значи е охладена,стрелката как да я оправя като в Сандански никой неще да се заеме с това нещо,където и да отида аммммм каква ти е колата,Хонда :) аааааа не не с японски не се занимаваме :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

братле,проблем ми беше и на мен измиха ми радиатора наляха му неква химия после пак измиха...от тогава немам проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи преди време радиатора ми течеше ходих го лепих даже оня махна една трабичка и после пак се разтече ама сега спря ама маи сам с вода или поне повечето е вода дали има значение :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи преди време радиатора ми течеше ходих го лепих даже оня махна една трабичка и после пак се разтече ама сега спря ама маи сам с вода или поне повечето е вода дали има значение :D

Ами ако продължаваш дълго да караш с вода пиши водната помпа бегала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest morskija

АЗ ИМАХ СЪщИЯ ПРОБЛЕМ НО ПРИ МЕН НЕЩАТА СЕ РАЗВИХА БЪРЗО.в СМИСЪЛ чЕ МИ ЗАГРЯ НКОЛКО ПЪТИ ЗА 2 ДНИ И НА ТРЕТИЯ БЯХ С НОВ ТЕРМОСТАТ И ОТ ТОГАВА ВСИчКО Е ОК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest micro

100% позапушен радиатор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% позапушен радиатор

а няква идея как да го отпуша :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата с оцета е прав но е забравил да каже че след това точиш всичко веднага докато е горещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със какво да направя профилактика на охладителната система.............. :D в смисъл с к'фо е по добре ето морския каза с оцет с друго нещо става ли,или това е най-ефективния начин ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със суроватка всичко лъсваима млечна киселина в нея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

моята съм я юркал с 150 при 42 градусовите жеги и стрелката винаги е под половината най добре отдели малко парички за радиатор и термостат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди месец време имаше стакава тема и я дъвкахме бая време .Но човека който я чекна не каза как се е оправил ( освен ако не се е разделил така с колата :) ).Повтаряме се за кой ли път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво има да се казва ? Хондите НЕ загряват , тази загрява , значи нещо й е развалено ... какво се прави в такъв случай ?? - ходи се при Омбре ( или който където си знае ) и там умно се к

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми задръстен му е радиатора. Отвън, отвътре или и двете. Все едно :blink: Стар и поправян вече .... Ако искаш да се радваш на колата си купи си нов :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карай по ред на нещата.И мисли логично.парво се проверява термостата тои поне се сваля лесно.Ако е в час .Правиш следното.Палиш колата докато загреят маркучите и стрелката започне да се покачва самнително.Ако имаш проблем на място загрява наи много.Така ,ако започне да се вдига стрелката за да не стане проблем пускаш парното на 4 и на топло доста помага.Опипваш маркучите двата които влиза и излиза от радиатора.Ако входящият е горещ а изходящият не значи ти е запушен радиатора. Ако и радиатора е ок сменяш течноста и пак пробваш защото може да е мрасна и да запушва самата тя.Ако след смяната няма промяна лошо.Маистор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си мисля че е термостата ...но ако не е той, следвай стъпките който е описал колегата HONDA-ADNOHbtw на какво ниво ти е течноста в разширителния съд ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...