kamenski 0 #1 Публикувано 27 Юли, 2007 здравейте колеги скоро не бях излизал изван града но в големите жеги ми се наложи да пътувам и както си карам със 120-130км гледам стрелката за температурата мина средата и почна да се качва нагоре почти до червеното спирам да видя дали имам вода да не се е спукал радиатора има си няма течове смакна се стрелката до средата кадето винаги си е седяла после карах с 100-тина и само като качвам баир почна да се качва срелката та да ви питам нормално ли е това верно че се пак са големи жеги ама незнам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #2 Отговорено 27 Юли, 2007 Провери да ли ти върти перката за охлаждане! Ако не върти от там ти е проблема според мене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kamenski 0 #3 Отговорено 27 Юли, 2007 Провери да ли ти върти перката за охлаждане! Ако не върти от там ти е проблема според мене.върти и аз така си мислех ама си бачка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #4 Отговорено 27 Юли, 2007 като качвам баир почна да се качва срелката та да ви питам нормално ли е това верно че се пак са големи жеги ама незнам За Хонда не е нормално.Само мога да ти кажа, че в най-големите жеги с 5 човека и пълен багажник изкачвайки Шипка при ужасен трафик от тирове стрелката ми почти не мръдна от нормалното си положение - най-много 1-2 мм.Пепоръчвам ти да си направиш профилактика на охладителната система / прочистване + смяна на антифриза/, защото може да имаш задръстване някъде по радиатора или другаде по трасето . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #5 Отговорено 27 Юли, 2007 в такъв случай остават водна помпа и най-вече термостат да ти забива ... провери ги ипиши пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #6 Отговорено 27 Юли, 2007 в такъв случай остават водна помпа и най-вече термостат да ти забива ... провери ги ипиши пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mark Antoniy 0 #7 Отговорено 27 Юли, 2007 в такъв случай остават водна помпа и най-вече термостат да ти забива ... провери ги ипиши пак По скоро термостат или капачка на радиатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #8 Отговорено 27 Юли, 2007 Моят проблем е същият Карам си сам градско,ставам сутрин паля колата карам около 15-20 мин градско без никакво настъпване и гледам перката върти тъй като не ми работи датчика на температурата не мога да разбера колко е загряла колата но щом се включва перката,седя около 40-50 секунди да спре да върти и гася двигателя...............има ли опасност от прегряване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy #9 Отговорено 27 Юли, 2007 Моят проблем е същият Карам си сам градско,ставам сутрин паля колата карам около 15-20 мин градско без никакво настъпване и гледам перката върти тъй като не ми работи датчика на температурата не мога да разбера колко е загряла колата но щом се включва перката,седя около 40-50 секунди да спре да върти и гася двигателя...............има ли опасност от прегряване нали ти спира перката. Значи е охладила. Оправи си стрелката за да няма .............скръц. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #10 Отговорено 27 Юли, 2007 Дам значи е охладена,стрелката как да я оправя като в Сандански никой неще да се заеме с това нещо,където и да отида аммммм каква ти е колата,Хонда аааааа не не с японски не се занимаваме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dk1 0 #11 Отговорено 27 Юли, 2007 братле,проблем ми беше и на мен измиха ми радиатора наляха му неква химия после пак измиха...от тогава немам проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kamenski 0 #12 Отговорено 27 Юли, 2007 значи преди време радиатора ми течеше ходих го лепих даже оня махна една трабичка и после пак се разтече ама сега спря ама маи сам с вода или поне повечето е вода дали има значение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #13 Отговорено 27 Юли, 2007 значи преди време радиатора ми течеше ходих го лепих даже оня махна една трабичка и после пак се разтече ама сега спря ама маи сам с вода или поне повечето е вода дали има значение Ами ако продължаваш дълго да караш с вода пиши водната помпа бегала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest morskija #14 Отговорено 27 Юли, 2007 АЗ ИМАХ СЪщИЯ ПРОБЛЕМ НО ПРИ МЕН НЕЩАТА СЕ РАЗВИХА БЪРЗО.в СМИСЪЛ чЕ МИ ЗАГРЯ НКОЛКО ПЪТИ ЗА 2 ДНИ И НА ТРЕТИЯ БЯХ С НОВ ТЕРМОСТАТ И ОТ ТОГАВА ВСИчКО Е ОК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest micro #15 Отговорено 27 Юли, 2007 100% позапушен радиатор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kamenski 0 #16 Отговорено 27 Юли, 2007 100% позапушен радиатора няква идея как да го отпуша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #17 Отговорено 27 Юли, 2007 Колегата с оцета е прав но е забравил да каже че след това точиш всичко веднага докато е горещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #18 Отговорено 27 Юли, 2007 Със какво да направя профилактика на охладителната система.............. в смисъл с к'фо е по добре ето морския каза с оцет с друго нещо става ли,или това е най-ефективния начин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lud fen 0 #19 Отговорено 28 Юли, 2007 със суроватка всичко лъсваима млечна киселина в нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър #20 Отговорено 28 Юли, 2007 моята съм я юркал с 150 при 42 градусовите жеги и стрелката винаги е под половината най добре отдели малко парички за радиатор и термостат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
micro 1 #21 Отговорено 29 Юли, 2007 Преди месец време имаше стакава тема и я дъвкахме бая време .Но човека който я чекна не каза как се е оправил ( освен ако не се е разделил така с колата ).Повтаряме се за кой ли път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #22 Отговорено 29 Юли, 2007 какво има да се казва ? Хондите НЕ загряват , тази загрява , значи нещо й е развалено ... какво се прави в такъв случай ?? - ходи се при Омбре ( или който където си знае ) и там умно се к Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #23 Отговорено 29 Юли, 2007 Ми задръстен му е радиатора. Отвън, отвътре или и двете. Все едно Стар и поправян вече .... Ако искаш да се радваш на колата си купи си нов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-ADNOH 7 #24 Отговорено 25 Август, 2007 карай по ред на нещата.И мисли логично.парво се проверява термостата тои поне се сваля лесно.Ако е в час .Правиш следното.Палиш колата докато загреят маркучите и стрелката започне да се покачва самнително.Ако имаш проблем на място загрява наи много.Така ,ако започне да се вдига стрелката за да не стане проблем пускаш парното на 4 и на топло доста помага.Опипваш маркучите двата които влиза и излиза от радиатора.Ако входящият е горещ а изходящият не значи ти е запушен радиатора. Ако и радиатора е ок сменяш течноста и пак пробваш защото може да е мрасна и да запушва самата тя.Ако след смяната няма промяна лошо.Маистор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #25 Отговорено 26 Август, 2007 аз си мисля че е термостата ...но ако не е той, следвай стъпките който е описал колегата HONDA-ADNOHbtw на какво ниво ти е течноста в разширителния съд ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове