Guest HPJ #1 Публикувано 26 Юли, 2007 Значи днес исках да взема един прелюд 2.3 4WS, но ме спря следното нещо, като запаля и ламичката 4WS не изгасва. Собственика казва че не е карал колата, но според него задния мост не завива. Опитахме на място като навъртам волана докрай отзад видимо ниощо не се мести.Понеже не съм наясно с тази система и незнам кое е нормално, и кое не, бих се радвал ако дадете някакво инфо по въпроса.Колата много ми хареса, обаче не искам да я купя и да се окаже, че трябва да налея кофа пари за да отстраня проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivaka 164 #2 Отговорено 26 Юли, 2007 А от къде се появява този проблем някой знае ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #3 Отговорено 26 Юли, 2007 А от къде се появява този проблем някой знае лиКато спреш до бордюр и навиеш волана и някоя от задните гуми опре спира да завива и започва да не гасне лампата , след вадене на клемата се оправя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivaka 164 #4 Отговорено 26 Юли, 2007 А от къде се появява този проблем някой знае лиКато спреш до бордюр и навиеш волана и някоя от задните гуми опре спира да завива и започва да не гасне лампата , след вадене на клемата се оправяДа благодаря за инфото но няма ли по лесен начин от ваденето на буксата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #5 Отговорено 26 Юли, 2007 А от къде се появява този проблем някой знае лиКато спреш до бордюр и навиеш волана и някоя от задните гуми опре спира да завива и започва да не гасне лампата , след вадене на клемата се оправяДа благодаря за инфото но няма ли по лесен начин от ваденето на буксатаДа, да не спираш до бордюри! Като искате съвет, благодерете, вместо да пишете глупости! Незнанието не ви оправдава! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HPJ 0 #6 Отговорено 26 Юли, 2007 Утре сутринта ще опитам с клемата дали ще се оправи, но от съветите ви разбирам, че все пак трябва да се вижда завиването на задните колела а в случая не успях да го забележа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hronos 20 #7 Отговорено 26 Юли, 2007 След като запалиш и изгасне лампата '4WS' едва тогава ще забележиш завиване на задните колела.И завива доста така че не може да се объркаш,но първо занули грешката която има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HPJ 0 #8 Отговорено 26 Юли, 2007 След като запалиш и изгасне лампата '4WS' едва тогава ще забележиш завиване на задните колела.И завива доста така че не може да се объркаш,но първо занули грешката която има.Ясно. Сутринта това ще ми е първата работа и ще пиша какъв е резултата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #9 Отговорено 27 Юли, 2007 По това , което аз съм виждал задните колела не завиват още като запалиш колата и за 1 път завъртиш волана . Ако ще тестваш на място без да движиш колата завърти пълен ляв и после пълен десен 5-6 пъти . Да не се окаже ,че е тръгнало , пък .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HPJ 0 #10 Отговорено 28 Юли, 2007 По това , което аз съм виждал задните колела не завиват още като запалиш колата и за 1 път завъртиш волана . Ако ще тестваш на място без да движиш колата завърти пълен ляв и после пълен десен 5-6 пъти . Да не се окаже ,че е тръгнало , пък .... Ами опитах, изчаках, рестартирах, нищо не помага, свети си и не завиват.Вероятно трябва да мисля вариянт да я карам до спец. сервиз, но понеже няма номера ще е трудно.Ако някой има инфоррмация изобщо подлежи ли на ремонт тази система, понеже чух че се сменяла с нова и ремонт не се прави. Изобщо има ли сервиз който да направи диагностика и евентуално да се направи ремонта. Другият вариянт е да търся друга такава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #11 Отговорено 28 Юли, 2007 ^ходи и питай в Бултрако.ако някой може да ти я диагностицира тук в БГ-те са хората.и между другото май няма да е скъпо,щото за диагностика на АБС взимат 20лв май.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F20A4 2 #12 Отговорено 29 Юли, 2007 Само не разбрах дали си проверил бушоните- колегата ти беше казал да погледнеш едни бушони, с тях какво стана? Щото ако има изгорял и се набуташ за репатраци и сервизи ми се вижда много тъпо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F20A4 2 #13 Отговорено 30 Юли, 2007 В такъв случай ако наистина ти харесва колата, запиши си час в Бултрако, закарай я, дай им 20-30лв и това е. На фона на многото хиляди дето ще дадеш за нея си струва. Аз така мисля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HPJ 0 #14 Отговорено 30 Юли, 2007 В такъв случай ако наистина ти харесва колата, запиши си час в Бултрако, закарай я, дай им 20-30лв и това е. На фона на многото хиляди дето ще дадеш за нея си струва. Аз така мисля.Така ще направя, но първо ще изчакам следващата седмица, когато идва още една същата и ако при нея всичко е ок направо се мяткам в нея.Аз доколкото разбирам никой не е имал проблеми тук с тази система, така че трябва да е доста здрава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest F20A4 #15 Отговорено 30 Юли, 2007 Да, чел съм, че 4WS системата е много надеждна, затова мисля, че ще ти я оправят лесно в Бултрако, но ако имаш алтернатива и тя е ок.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlaa4ws 0 #16 Отговорено 31 Юли, 2007 А аз да те питам, случайно да ти свети и абс-а? Ако е така, пробелема идва първо оттам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове