Jump to content
lubobaroto

Как да си направиме 1.3 от 75к.с. нагоре?

Recommended Posts

Здравеите мом4ета.Имам Няколко вупроса към вас.Знаете ли на4ин как да си направя моят Civic 1.3 карбуратор малко по бърз.Например:Имали зна4ение въздушният филтар за карбураторите и имали понятие Спортен филтър за карбуратор?;Какво трябва да пипна по карбуратора(жигльорите ли да сменя) за да вдигне малко мощност;Гарнетата трябва ли да се изправят???? И вобще които каквото знае да сподели за да знам от каде да по4вам.Предварително ме извинете за невежата в тази насока. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сравнително прости за изпълнение:-Спортен филтър-Колектори-Генерация-Гърнета-Чип-Кобели-СвещиПо-сложни за изпълнение-Полиране-Портване-Згъстяване-Бутала-Валове-Ролки-Маховик-СъединителПари да имаш. Пропуснал съм доста неща, но и за тея ще се изръсиш няколко К

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих запитал чипа къде точно ше го сложиме на тва ЕКУ ?? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих запитал чипа къде точно ше го сложиме на тва ЕКУ ?? :lol:

Верно бе. Грешката е моя. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бате едно лично мнение ще изкажа ,смени си мотора .Това не е двигател за тунинговане .Просто е безмислено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...не искам да те разочаровам ма единственно турбо може да ти помогне голяма разлика която да усетиш... колектори 4.2.1 казват,че подобряват ускорението аз си купих ама не съм ги поставил още ми носят гарнитурата в магазина все казват ела утре ще ни доставят :lol: ....също така махаш единствения си краб и слагаш двоен карбуратор ама едва ли ще намериш няма голямо предлагане ......е не се отчайвай може да си купиш по голямо ДВГ и да махнеш малкото ДВГ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Двойния карб просто го забрави. Не за друго, а защото няма от къде да го вземеш. Ако смениш целия мотор пак ще ти излезне солено. Една Д15Б2 можеш да я намериш и за 400 лева. Проблема е в това, че трябва да смениш и резервоара, и бенз. помпа, и горивопроводите. Д15-ката обаче е много добра основа за развитие. На нея стават и VTEC-ови глави, както и двувалки. Най малкото е да сложиш пълна спринцовка.

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Очаквам намеса и от експерта по ЕГ3-те ... колегата CLS ! :huh:п.п...мой не се стеснявай !

Редактирано от Road®aceR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:huh: само това мога да добавя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

за 1300лв си вземаш 1.6 двувалка и автоматично си на двойни конеако държиш да си останеш 1.3, можеш да запазиш твоя блок и да използваш всичко останало от двувалката. конете и въртящия момент ще паднат малко, но пък понеже главата е направена да захранва 1.6, с 1.3 ще можеш да дишаш свободно на още по-високи обороти, и с малко тунинг ще достигнеш близки до 1.6 мощности, и ще се развърташ като мотортова прозвуча като самореклама, но то е защото имам конкретно предложение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 1300лв си вземаш 1.6 двувалка и автоматично си на двойни конеако държиш да си останеш 1.3, можеш да запазиш твоя блок и да използваш всичко останало от двувалката. конете и въртящия момент ще паднат малко, но пък понеже главата е направена да захранва 1.6, с 1.3 ще можеш да дишаш свободно на още по-високи обороти, и с малко тунинг ще достигнеш близки до 1.6 мощности, и ще се развърташ като мотортова прозвуча като самореклама, но то е защото имам конкретно предложение

Хъмм на мен ми е интересно какво предложение имаш ? :blink: Имам мерак да инвестирам в тази насока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 1300лв си вземаш 1.6 двувалка и автоматично си на двойни конеако държиш да си останеш 1.3, можеш да запазиш твоя блок и да използваш всичко останало от двувалката. конете и въртящия момент ще паднат малко, но пък понеже главата е направена да захранва 1.6, с 1.3 ще можеш да дишаш свободно на още по-високи обороти, и с малко тунинг ще достигнеш близки до 1.6 мощности, и ще се развърташ като мотортова прозвуча като самореклама, но то е защото имам конкретно предложение

Я всички с 1.3 ни развълнува с тва предложение а и не виждам никаква реклама щом го умееш тоя тунинг четох в форума,че има възможност за такива глави но на 1.5 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пурво иска да благодаря на всички които оважиха темата и не се подиграха с 1.3 двигателя.Благодаря ви момчета.На другите искам да им кажа само едно По хубав мотор от карбуратора няма та дори и да е 800кубика.Всичко можеш да си поправиш с ключ отвертка и клещи а на тия с инжекциона като им ибуши компа или некои чип и почват да плачат :tongue1: и да искат пари от мама да си правят количката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пурво иска да благодаря на всички които оважиха темата и не се подиграха с 1.3 двигателя.Благодаря ви момчета.На другите искам да им кажа само едно По хубав мотор от карбуратора няма та дори и да е 800кубика.Всичко можеш да си поправиш с ключ отвертка и клещи а на тия с инжекциона като им ибуши компа или некои чип и почват да плачат :tongue1: и да искат пари от мама да си правят количката.

.......и от тати и от баба :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...