Jump to content
gin

За климатиците

Recommended Posts

Здравейте, да споделя какво се оказа при мен за слабо изстудяващата клима. Заредих системата при Омбре, ужким почна по-добре да изстудява, но след 1 седмица целия ефект напълно изчезна.Сега ходих в един сервиз и се оказа че системата прави 19 атмосфери на 2000 оборота и изстудява с рециркулация до към 12 градуса, което е крайно недостатъчно. Миене на 2та радиатора от мухите с пароструйка имаше ненормален ефект - системата закова на 10 атмосфери, и температурата падна на 8 и нещо градуса. Какво чудо правят едни мухи!Така че профилактично миене след каране по магистрала може да е бая необходимо :lol: Надявам се да съм бил от полза. Лек ден :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен температурата падна на 5.2 градуса, след допълване на фреон и почистване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шшш сталактити ше завъдиш ве мой ! :lol: Определено миенето има огромен ефект , не че аз иам клима ! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ако направите и едно пояснение как точно става това измиване от мухите че нещо не съм в час.Трябва ли да свалям решетки и прочие за да стигна до самия радиатор или има и друг начин. А и как и каде става това замерване на атмосферите и температурата? Малко пояснение ако може да дадете :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен температурата падна на 5.2 градуса, след допълване на фреон и почистване.

При каква температура навън? В моя случай говорех за 30тина градуса.

Само ако направите и едно пояснение как точно става това измиване от мухите че нещо не съм в час.Трябва ли да свалям решетки и прочие за да стигна до самия радиатор или има и друг начин. А и как и каде става това замерване на атмосферите и температурата? Малко пояснение ако може да дадете :lol:

При мен пръскане с препарат през предната решетка и през маската отдолу, и после 5-6 мин пароструйка дадоха ефекта :lol: Нищо не е сваляно.Иначе сервиза е леко скъпчийски ама пък са разбрани, но пък е на майната си разположен, вие преценете. Тука го открих: http://www.citroen-bg.net/forum/viewtopic.php?t=9322

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен беше там някаде 30градуса ,когато ми бодна датчика и ме прати да покарам 2,3км на около 2,3000 оборота и да следя за датчика какво показва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз докато се каня да си измия радиатора се появи едно странно леко ручене като от лагер когато включа климатика и дам над 2000 оборота/мин... откъм компресора идва, надявам се да не е останал без масло.. някой имал ли е подобен проблем?

gin, линка ти не се отваря. Накой дали знае - този майстор Станислав, за когото ставаше дума в една тема от преди 1-2 години дали още работи в Горна Баня, или пък знаете ли някой читав майстор, че то гайкаджии бол...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз докато се каня да си измия радиатора се появи едно странно леко ручене като от лагер когато включа климатика и дам над 2000 оборота/мин... откъм компресора идва, надявам се да не е останал без масло.. някой имал ли е подобен проблем?

gin, линка ти не се отваря. Накой дали знае - този майстор Станислав, за когото ставаше дума в една тема от преди 1-2 години дали още работи в Горна Баня, или пък знаете ли някой читав майстор, че то гайкаджии бол...?

Сега този майстор е на разклона за Суходол на околовръстното. Ама телефона му от няколко седмици е на гласова поща... Но все пак мисля да не го посещавам наново, доста кисел и наперен беше като ходих да ми пръска изпарителя - какво да направя че не ми е френска колата. А линка сега го пробвах и все още работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера - събота (преди да прочета инфото на gin) отидох в сервиза на Станислав (Ауто 2001 - Стенли, нещо такова) на бул. Н. Петков 96, без да се обадя предварително. Това лице в някоко форума се споменава с добро. Оплакването ми беше за свирене като от лагер и за странно неколкократно включване и изключване на компресора в рамките на секунди винаги когато пуснеш газта.Изчаках си реда, но едиственото, което можаха да направят там бе да ми източат и наточат пак фреона и да ме успокоят за лагера - просто да мина да го сменят някой ден. С две думи - нищо, само ми взеха парите и компресора пак така си изпада в колапс за по няколко секунди. А, и чух как на някакъв пич с Пежо 306 му казаха да иде в друг сервиз, за да му разцъкат електрониката (т.е. при тях не става).След това разбрах (не че са били подбрани прос... майстори :) ) че на визитката, дето ми дадоха, пише друго име на фимата. Подозирам, че просто Станислав (ако още е там) е бил в съседния гараж на въпросното дворче (щото имаше табели) и не е работел в събота.Това е от мен, да си знаете.. сега нямам желание и да му се обаждам на този Станислав, нито да си сменям лагера, за пореден път съм разочарован от БГ майсторите :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен се чува нещо като виене за много кратко когато вдигна над 3500 оборота или когато сменям предавка, незнам лагера ли е заминал, ремъка ли превърта, но е много неприятно. Също климатика ми не духа добре, ходих и аз преди месец на Горна Баня ама май и аз не съм улучил верните майстори. Някакво момче ми смени фреона, въобще не разбрах има ли нужда, взеха ми 70 лв. :tooth: и никакъв ефект след това ?!?!?? Просто майсторите в БГ явно са под всякаква критика. Ще опитам да измия радиаторите тези дни да видя дали ще има ефект. Някой има ли идея каква може да е причината за това пристъргване, може ли да е от хлабав ремък нс климатика ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, да споделя какво се оказа при мен за слабо изстудяващата клима. Заредих системата при Омбре, ужким почна по-добре да изстудява, но след 1 седмица целия ефект напълно изчезна.Сега ходих в един сервиз и се оказа че системата прави 19 атмосфери на 2000 оборота и изстудява с рециркулация до към 12 градуса, което е крайно недостатъчно. Миене на 2та радиатора от мухите с пароструйка имаше ненормален ефект - системата закова на 10 атмосфери, и температурата падна на 8 и нещо градуса. Какво чудо правят едни мухи!Така че профилактично миене след каране по магистрала може да е бая необходимо :) Надявам се да съм бил от полза. Лек ден :tooth:

дотук хубаво яснообаче аз като гледам радиаторчето е много финно и ме е страх с пароструйката да не го спукам че даже и даго срежа има ли такава опанност?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз докато се каня да си измия радиатора се появи едно странно леко ручене като от лагер когато включа климатика и дам над 2000 оборота/мин... откъм компресора идва, надявам се да не е останал без масло.. някой имал ли е подобен проблем?

gin, линка ти не се отваря. Накой дали знае - този майстор Станислав, за когото ставаше дума в една тема от преди 1-2 години дали още работи в Горна Баня, или пък знаете ли някой читав майстор, че то гайкаджии бол...?

Сега този майстор е на разклона за Суходол на околовръстното. Ама телефона му от няколко седмици е на гласова поща... Но все пак мисля да не го посещавам наново, доста кисел и наперен беше като ходих да ми пръска изпарителя - какво да направя че не ми е френска колата. А линка сега го пробвах и все още работи.

 

Опа, съжалявам, аз се обърках, не говоря за Станислав, а за Аутоклима Александров, извинети ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дотук хубаво яснообаче аз като гледам радиаторчето е много финно и ме е страх с пароструйката да не го спукам че даже и даго срежа има ли такава опанност?

ехее, чак пък :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

QUOTE(Cucci @ Jul 22 2007, 11:07 PM) дотук хубаво яснообаче аз като гледам радиаторчето е много финно и ме е страх с пароструйката да не го спукам че даже и даго срежа има ли такава опанност?QUOTE(gin @ Jul 25 2007, 11:46 AM)ехее, чак пък Аз лично съм виждал как паруструйка реже автомобилна гума, като задържиш струята малко повече от необходимото на едно място и не се решавам да сторя това с радиатора на климата :)

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посаветваха ме да не се мие с пароструйка или някаква струйка в никакъв случай. Ламелите са много тънки и нежни и силната струя ще ги сплеска.Внимателно трябва да се изправят сплесканите ламели и радиатора да се почисти с четка и топла вода - внимателно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

blueeye "...Внимателно трябва да се изправят сплесканите ламели и радиатора да се почисти с четка и топла вода - внимателно..."Е т'ва е :) време и яко спокоиствие...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължавам историята си за климатика.Значи след като си платих 30 лв и денгуба миналия път, понеже не се обадих по телефона на Станислав, а направо отидох и се "набих" при едни самозванци, си взех поука.Тези дни му се обадих - още си е там, на Н. Петков 96 ли беше - околовръстното, разклона за Горна баня, после след 500м точно преди бензиностанцията - пряката вдясно и преди да се "забиете" в релсите на гарата - отдясно си има табела. Тел. 0888892305.Та човека ми каза, че това неколкократно ВКЛ-ИЗКЛ. на климатика в рамките на 2-3 секунди всеки път когато се включва или изключва се дължи на ниските ми обороти на празен ход - толкова са ниски, че компютъра изключва всички консуматори - вкл. и муфата на компресора, и двигателя тресе. Видя ми се логично, но ще го проверя като си оправя оборотите.Предложи да ми досипе малко масло в компресора, защото според него вдигал сравнително високо налягане (към 20-22, не знам какви единици, може би атмосфери). И от това високо налягане се дължал шума, който е като на лагер, но по-звънтящ. Каза, че не чува притеснителен шум и да взема да си измия радиатора. (За сравнение другите "майстори" ми казаха, че радиатора ми е чист и да дойда някой ден да ми сменят лагера на компресора.) Каза, че ставало със слаба струя на пароструйка, макар и аз да съм по-привърженик на четката и "Meglio"-то :)Та за да ми досипе масло (поне аз си мисля, че е заради това) ми източи фреона, досипа масло в компресора и пак го наточи. Поиска ми 10 лв! (онези предните ми взеха 30 за източване и наточване само, като въобще нямах нужда от това).Дадох му 15 и му поблагодарих.Та малко особняк е тоя Стенли (+ че си говорехме на "Вие", но аз бързо влязох в роля), но е свестен, поне според мен. Като си измия радиатора и вдигна малко оборотите пак ще докладвам :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...