Jump to content
edikoisi

центровка на сгъстен мотор?

Recommended Posts

трябвали според вас да се променя центровката като съм сгъстил мотора ,мерих компресията е на 14.5 но за сега съм с нормалните валове предполагам после ще падне .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със каква степен на сгъстяване си! (колко си взел от главата или какви буталца си сложил)Ако не ти 4ука аванса си ОК. Ина4е ще трябва.Хубаво ако я променя6 да я бутне6 напред само на местата където се обажда ама за целта трябва да се пипат таблиците.С тези 14,5 едва ли си минал 11:1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

Със каква степен на сгъстяване си! (колко си взел от главата или какви буталца си сложил)Ако не ти 4ука аванса си ОК. Ина4е ще трябва.Хубаво ако я променя6 да я бутне6 напред само на местата където се обажда ама за целта трябва да се пипат таблиците.С тези 14,5 едва ли си минал 11:1.

степента незнам колко е .буталата са от б16б а главата е свалена вече с 0.7мм мисля...но колата върви по лошо от преди и все още незнам защо !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тази степен на състяване определено не трябва да е мудна. При яко газ трябва да сига до и до 12,5.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече незнам какво да ти препоръчам. Имай предвид че при такава кола ( разбирай много пипана и променяна) няма как да знаем къде е проблема. Ако степента на сгъстяване ти е около 13, двигателя може да иска много малко аванс и при голям аванс само да си товариш коляновия вал и биелите. Ама пак ти казвам, без проби никой не може да ти каже. За това хората ползват Load-type дино стендове... заковават режима и почват да пипат смес и предверение и да гледат момента. Просто по друг начин няма как точно да разбереш какво иска двигателя. Да не говорим че сигурно и чипа ти е пипан и няма много обще с фабричния.Това което мога да ти препоръчам е да си поиграеш с по-малко/повече аванс и да се ослушваш за детонации. Само внимавай че може да се окаже че примерно сваляш аванс и колата тръгва много добре на ниски натоварвания, а като я натиснеш до долу и ускорението намалява.При мен примерно е точно така, но детонациите на високо натоварване не ми позволяват да и дам още аванс... а си го иска.... И не се бъркай, повече аванс не означава по-добро вървене :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...