edikoisi 165 #1 Публикувано 5 Юли, 2007 трябвали според вас да се променя центровката като съм сгъстил мотора ,мерих компресията е на 14.5 но за сега съм с нормалните валове предполагам после ще падне . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #2 Отговорено 5 Юли, 2007 Със каква степен на сгъстяване си! (колко си взел от главата или какви буталца си сложил)Ако не ти 4ука аванса си ОК. Ина4е ще трябва.Хубаво ако я променя6 да я бутне6 напред само на местата където се обажда ама за целта трябва да се пипат таблиците.С тези 14,5 едва ли си минал 11:1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #3 Отговорено 7 Юли, 2007 Със каква степен на сгъстяване си! (колко си взел от главата или какви буталца си сложил)Ако не ти 4ука аванса си ОК. Ина4е ще трябва.Хубаво ако я променя6 да я бутне6 напред само на местата където се обажда ама за целта трябва да се пипат таблиците.С тези 14,5 едва ли си минал 11:1.степента незнам колко е .буталата са от б16б а главата е свалена вече с 0.7мм мисля...но колата върви по лошо от преди и все още незнам защо !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #4 Отговорено 8 Юли, 2007 При тази степен на състяване определено не трябва да е мудна. При яко газ трябва да сига до и до 12,5. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #5 Отговорено 9 Юли, 2007 Човече незнам какво да ти препоръчам. Имай предвид че при такава кола ( разбирай много пипана и променяна) няма как да знаем къде е проблема. Ако степента на сгъстяване ти е около 13, двигателя може да иска много малко аванс и при голям аванс само да си товариш коляновия вал и биелите. Ама пак ти казвам, без проби никой не може да ти каже. За това хората ползват Load-type дино стендове... заковават режима и почват да пипат смес и предверение и да гледат момента. Просто по друг начин няма как точно да разбереш какво иска двигателя. Да не говорим че сигурно и чипа ти е пипан и няма много обще с фабричния.Това което мога да ти препоръчам е да си поиграеш с по-малко/повече аванс и да се ослушваш за детонации. Само внимавай че може да се окаже че примерно сваляш аванс и колата тръгва много добре на ниски натоварвания, а като я натиснеш до долу и ускорението намалява.При мен примерно е точно така, но детонациите на високо натоварване не ми позволяват да и дам още аванс... а си го иска.... И не се бъркай, повече аванс не означава по-добро вървене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове