Jump to content

Recommended Posts

някой знае ли какво направиха сивиците на рали белгия гледах репортаж но не разбрах какво е класирането и как са се представили защото го хванах към края

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Belgium Ypres Westhoek Rally резултати: Най-добрата Honda Civic Type R е на 18-то място, 1-во и 2-ро място - Peugeot 207 S, 3-то Fiat Punto Abarth. Димитър Илиев е на 11 - то място с Mitsubishi Lancer.Ето и галерия със снимки от ралито - снимкиП.С.: Надявам се за това рали питаш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mного благодаря това е ралито обаче не можах да гледам целия репортаж и ми стана любопитно щото няма състезателни хонди за рали ама малко кофти са се представили сигурно тепърва си развиват колите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм няква ирония ли усещам или "параноята ме гони" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мноо бързи тез Фиатки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че не вървят Хондите просто няма явно кой да ги кара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те тия дето ги карат да не мислиш че са случайни :dry: май просто е въпрос на сработване и аз се чудя как по ралитата и пистите не се представят убедително а иначе правят чудесни серийни автомобили :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PRO-DRIVER. Jr.

Но и хонда ще навакса стига да има постоянство и да гледаме новите хонди в повече рали състезания. :dry:

Дано и мерси за сайтовете струва си да ги гледаш ако си рали фен :) абе има мнго яки онборд клипове в ютуб е там е истината ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rally Vinho Madeira 2007

 

Малко видео от представянето на Civic-R, на шейкдауна.

 

 

Дани Сола-2

 

Дани Сола-1

Интересно какво е станало след шейкдауна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук са резултатите от ралито.Rally Vinho Madeira 2007 / Results По интересното е как минава 2 пъти по абсолютно еднакъв начин /траектория/ без да загуби обороти и мощност дори и минимално.При това пързаля абсолютно чисто и прецизно като автомобилът е само със предно предаване както знаете.Този Civic вече има хомолгация и за Група-А, клас-7

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PRO-DRIVER. Jr.

Наистина ама го кара пилот все пак :D това му е работата А щом става въпрос за парзаляне според мен това е по лесно отколкото да караш за време :starwars: не че имам опит но съм го чувал от хора който имат .Как да го обясня като при картинга е като се хлъзнеш на влизане в завоя и си викаш "е колко съм бърз " но уви полезната мощност която те движи напред отива в боксуване това важи 100% за сух асвалт и хронометъра го показва .накратко загубата на сцепление в завой веднъж те вади от траектория и ти прави автомобила неконтролируем особено ако е с предно предаване и загубиш сцепление след апекса е ако си със задно само си дрифтиш :D или пауър слайдираш но след апекса и пак те бави.та рали пилотите практикуват плъзгане само при спиране преди остри завой защото такова спиране на "дрифт" ако може така да го нарека до голяма степен подготвя автомобила за завоя Случва се обаче автомобила да занесе навсякъде това не значи че е умишлено просто се случва но винаги е нежелателно! това е само за асвалт щом се отнася за други покрития макадам сняг и т.н. ще трябва доста време за да се направи разбор на техниката на управление а и няма 100% валидна формула за карането на дрифт :D Джандоменико пак се е развихрил! а Сола при това че е с А7 е доста след с1600 :D а Ишик е с време като на Сола .Ясно е че от хонда имат каво да направят по автомобила си .

Редактирано от PRO-DRIVER. Jr.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"C1600" са най бързите автомобили за момента със 2 задвижващи колела.Само си помисляш че спираш и вече си спрял,от тука идва и голямото предимство когато пилота има големи гащи.От към въртящ момент са пълна скръб и който не може да го държи в обороти колкото печели на спирането толкова губи и при ускорението след това.Царски,Гвозейков и Вилхем затова и не успяха да ги подкарат техните Супери.Дунев се мъчи не6то ма не е ясно още.За да караш такъва маторетка трябва да си прекалено откачен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"C1600" са най бързите автомобили за момента със 2 задвижващи колела.Само си помисляш че спираш и вече си спрял,от тука идва и голямото предимство когато пилота има големи гащи.От към въртящ момент са пълна скръб и който не може да го държи в обороти колкото печели на спирането толкова губи и при ускорението след това.Царски,Гвозейков и Вилхем затова и не успяха да ги подкарат техните Супери.Дунев се мъчи не6то ма не е ясно още.За да караш такъва маторетка трябва да си прекалено откачен.

е чак пък откачен наистина гадно набиват спирачките дори само да ги чукнеш но Стайков как си кара пунтото направо минава по въздуха смисъл незнам доколко си запознат и кво си карал но подобна кола се кара само като даваш Газ до долу и задницата ти се "вее" из завойте и когато разума ти казва да спреш тогава против логиката натискаш газта до долу ;) и за това както си казал си трябват " големи гащи" за да се изтеглиш от завоя пуснеш ли газта си се завъртял ;) Царски и сега още си държи някой рекорди на планинско примерно в търговище 2.27 и не могат да го бия ама при него е в резултат на хиляди тренировки, наизустяване и си беше атракция за публиката.Дуневи карат много чисто ама с тия коли просто няма как с тия коли са с класи отгоре ама имам чувството че карат по принуда лично като съм гледал румен по ралита тая година според мен кара на минимум просто колата му е по ........ ако примерно Игнат седне в едно такова рено тогава ще им стане много трудно на Н4 :P А и А6 се кара по леко от Н4 Просто на излизане от завой .... Е коментарите са едно но реалноста друго важното е да има спорт ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...