vlaa4ws 0 #1 Публикувано 28 Юни, 2007 (Редактирано) Здравейте, нов съм във форума. Преди седмица се сдобих с прелюд 93' Н23А. Значи по принцип въпрса със силовия тунинг на японски автомобили(с изключение на няколко модела) ми е доста неясен. Досега съм си имал работа само с VAG такива. Та по въпроса.. Какво се прави на такъв тип двигател да се поотпуши. Неговоря за турбо-конверсия това вече е крайна мярка, пък и излиза доста солено защото предполагам ще за по серизен перформанс ще трябва да се подменят заводските карантии на мотора с ковани такива. Та ще помоля някои по запознат да изкаже мнение. Какво,откъде,кое е за предпочитане,на какви цени долу-горе може да се намерят или поръчат части.. Благодаря, предварително. Редактирано 28 Юни, 2007 от vlaa4ws Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ripper 0 #2 Отговорено 28 Юни, 2007 Спортни валове мисля, че ще се отразят добре на този двигател, но ще трябва да се промени електроникта... също така и ребилдване (портване на главата, подменяна на клапаните, полиране и сгъстяване) Много е важно къде ще се прави главата Генерация може също Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #3 Отговорено 28 Юни, 2007 Също така глава от H22 на H23 блок.VTEC-a си казва думата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #4 Отговорено 28 Юни, 2007 Мисията невъзможна! Зарко си прави такъв двигател с глава от Н22, пръскалки и какво ли не още, подмина 5000лв и незная довърши ли го. За тези пари си бодваш едно турбо с електрониката + подобрения по двг (виж в хамериканските сайтове предлагат много и има много инфо за турбиниране на този двигател), стъпваш на 260+кс и си топ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mastorpetko 0 #5 Отговорено 28 Юни, 2007 (Редактирано) Досега съм си имал работа само с VAG такива.Ако не те бъркам с друг (срещал съм ника из тунинг-бг форума), ти не си ли собственик на един доста добър турбиниран сеат? Да не сдаде богу дух зверчето?Seat VS Corvet Редактирано 28 Юни, 2007 от mastorpetko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlaa4ws 0 #6 Отговорено 28 Юни, 2007 Досега съм си имал работа само с VAG такива.Ако не те бъркам с друг (срещал съм ника из тунинг-бг форума), ти не си ли собственик на един доста добър турбиниран сеат? Да не сдаде богу дух зверчето?Seat VS Corvet Не се бъркаш Ибизата си има нов собственик и замина за Сливен. Не се е сдухала просто и дойде реда, така се случи. Поне попадна в подходящи ръце мисля.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #7 Отговорено 29 Юни, 2007 Ако има6 парички си вземи карантий и бодни турбо на тва животно. От него 6те изкара6 бая над 400 к.с. със сигурност. Карантийте гледам 4е са на цените на тези за Д16 така че няма да ти излезът кой знае колко скъпо. Аз поне така бих направил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlaa4ws 0 #8 Отговорено 29 Юни, 2007 Ако има6 парички си вземи карантий и бодни турбо на тва животно. От него 6те изкара6 бая над 400 к.с. със сигурност. Карантийте гледам 4е са на цените на тези за Д16 така че няма да ти излезът кой знае колко скъпо. Аз поне така бих направил. Този варянт е ясен, просто не ми се ще да съм толкова краен с тая кола Имах вече една достна мощна на предно без шепр и знам какво преживяване е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
АЛЕКС БУРДИН 1 #9 Отговорено 1 Юли, 2007 това е самолет ве ако имаше и задно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR #10 Отговорено 3 Юли, 2007 (Редактирано) имам валове, електроника / пиджибек и хондата.ком/ 340 кубика дюзи и ветек глава за този мотор сигурно има и друго ама не се сещам сега, не знам колко пари ти се наливат Редактирано 3 Юли, 2007 от ZnipeR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ruskia_bg 0 #11 Отговорено 4 Юли, 2007 Sorry за офтопика: На това Ауди май му трябва друг Сеат Иначе съм убеден ,че когато новия собственик свикне с старта не Сеата (не е лесно) нещата няма да изглеждат чак така Владо дай да действаме за да докараме поне малко от малко power на тази хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlaa4ws 0 #12 Отговорено 4 Юли, 2007 Владо дай да действаме за да докараме поне малко от малко power на тази хонда Че тя си има бе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #13 Отговорено 5 Юли, 2007 Sorry за офтопика: На това Ауди май му трябва друг Сеат Иначе съм убеден ,че когато новия собственик свикне с старта не Сеата (не е лесно) нещата няма да изглеждат чак така Владо дай да действаме за да докараме поне малко от малко power на тази хонда Прав си виждам че Сеата има потенциал но пича наистина трябва да се научи да прави по добри стартове... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове