Jump to content

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, нов съм във форума. Преди седмица се сдобих с прелюд 93' Н23А. Значи по принцип въпрса със силовия тунинг на японски автомобили(с изключение на няколко модела) ми е доста неясен. Досега съм си имал работа само с VAG такива. Та по въпроса.. Какво се прави на такъв тип двигател да се поотпуши. Неговоря за турбо-конверсия това вече е крайна мярка, пък и излиза доста солено защото предполагам ще за по серизен перформанс ще трябва да се подменят заводските карантии на мотора с ковани такива. Та ще помоля някои по запознат да изкаже мнение. Какво,откъде,кое е за предпочитане,на какви цени долу-горе може да се намерят или поръчат части.. Благодаря, предварително.

Редактирано от vlaa4ws

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спортни валове мисля, че ще се отразят добре на този двигател, но ще трябва да се промени електроникта... също така и ребилдване (портване на главата, подменяна на клапаните, полиране и сгъстяване) ;) Много е важно къде ще се прави главата ;)!!! Генерация може също ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисията невъзможна! Зарко си прави такъв двигател с глава от Н22, пръскалки и какво ли не още, подмина 5000лв и незная довърши ли го. За тези пари си бодваш едно турбо с електрониката + подобрения по двг (виж в хамериканските сайтове предлагат много и има много инфо за турбиниране на този двигател), стъпваш на 260+кс и си топ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Досега съм си имал работа само с VAG такива.

Ако не те бъркам с друг (срещал съм ника из тунинг-бг форума), ти не си ли собственик на един доста добър турбиниран сеат? Да не сдаде богу дух зверчето?Seat VS Corvet Редактирано от mastorpetko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега съм си имал работа само с VAG такива.

Ако не те бъркам с друг (срещал съм ника из тунинг-бг форума), ти не си ли собственик на един доста добър турбиниран сеат? Да не сдаде богу дух зверчето?Seat VS Corvet
Не се бъркаш ;) Ибизата си има нов собственик и замина за Сливен. Не се е сдухала просто и дойде реда, така се случи. Поне попадна в подходящи ръце мисля..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Ако има6 парички си вземи карантий и бодни турбо на тва животно. От него 6те изкара6 бая над 400 к.с. със сигурност. Карантийте гледам 4е са на цените на тези за Д16 така че няма да ти излезът кой знае колко скъпо. Аз поне така бих направил. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има6 парички си вземи карантий и бодни турбо на тва животно. От него 6те изкара6 бая над 400 к.с. със сигурност. Карантийте гледам 4е са на цените на тези за Д16 така че няма да ти излезът кой знае колко скъпо. Аз поне така бих направил. :)

Този варянт е ясен, просто не ми се ще да съм толкова краен с тая кола :ph34r: Имах вече една достна мощна на предно без шепр и знам какво преживяване е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR
Отговорено (Редактирано)

имам валове, електроника / пиджибек и хондата.ком/ 340 кубика дюзи и ветек глава за този мотор сигурно има и друго ама не се сещам сега, не знам колко пари ти се наливат

Редактирано от ZnipeR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sorry за офтопика: На това Ауди май му трябва друг Сеат :dry: Иначе съм убеден ,че когато новия собственик свикне с старта не Сеата (не е лесно) нещата няма да изглеждат чак така :) Владо дай да действаме за да докараме поне малко от малко power на тази хонда ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Владо дай да действаме за да докараме поне малко от малко power на тази хонда :dry:

Че тя си има бе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sorry за офтопика: На това Ауди май му трябва друг Сеат :) Иначе съм убеден ,че когато новия собственик свикне с старта не Сеата (не е лесно) нещата няма да изглеждат чак така :( Владо дай да действаме за да докараме поне малко от малко power на тази хонда :)

:) Прав си виждам че Сеата има потенциал но пича наистина трябва да се научи да прави по добри стартове... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...