Jump to content
Guest Cucci

мощност

Recommended Posts

Guest Cucci

имам няаколко въпросчета относмо новата ми придобивка д14а4 98г.яапонкаТа-прди имах д15б2 кояато поне на старт беше доста по паргава от д14а4, а пак дори беше на газновата я карам от две седмици и просто усештам разлика при стартсменил сам ремак,ролка,масло,свещидаите съвет няакакав а пак ако всичко и е наред как да и вдигна малко мощностаот Чепеларе сам и имам възможност да отида до Пловдив да я види няакои маисторПредварително мерси за съветите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest manniakk

вдигането на мощността е свързано с парички. Изпускателен колектор, всмукателен. Ако ги смениш ще вдигнеш някое конче

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А горивния филтър смени ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как ти гори? Нормално ли е или е в повечко? ако е в повечко значи имаш проблем :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как ти гори? Нормално ли е или е в повечко? ако е в повечко значи имаш проблем :dunno:

абе струвами се че гори малко повечко ама пак и аз я настъпвама не сам сменил и горивниа филтър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега говорим за два разли4ни мотора ,1.4-д14а4 и 1.5-д15б2.И двата са 90коня,а купето сега ти е малко по-тежко

Редактирано от georgivanov1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как ти гори? Нормално ли е или е в повечко? ако е в повечко значи имаш проблем ;)

абе струвами се че гори малко повечко ама пак и аз я настъпвама не сам сменил и горивниа филтър
Ами смени го. Ако е много задръстен може да прави голяма разлика във вървежа на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прегледай си колата основно колега, с моята Д14А4 съм правил доста стартове с Д15Б2 преди да си сложа климатика и си бягат до 400м рамо до рамо, само Тино ме е дърпал, ама неговата кой ли не е дърпала ;) Но ако и твоята е с климатик се усеща спъването, дори и когато не е включен. Единственото правило е, че този двигател е малък и иска обороти до прекъсвач т.е. до 7300, за да върви наистина добре ;) Виж да не се е запушил катила, направо му резни тиквата и тури проходно гърне!!! 6-та наистина е по-тежка от 5-та генерация, но пълната инжекция компенсира горе-долу по-голямата маса и по-малката кубатура, а и скоростите са по-добри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате виж горивен и вьздушен филтьр дали са сменявани скоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Cucci

яасно смених горивниа филтър и литна хондетоМОЖЕ ДА ЗАТВОРИТЕ ТЕМАТАмерси за отговорите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

яасно смених горивниа филтър и литна хондетоМОЖЕ ДА ЗАТВОРИТЕ ТЕМАТАмерси за отговорите

Радвам се че помогнахме колега. Само внимавай с летенето че от 12 часа почват проверки и влизат в сила новите безумни закони за пътищата :):):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

нищо, нищо :)

Редактирано от vlady

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20-30 лв. А за километрите не знам. Аз го смених профилактично моя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аверчета, горивният и въздушният филтър се сменят заедно с маслото и масленият, тоест на 10 000км.Не правете компромиси като мен че бензиновите помпи са много скъпи. От предната ми кола си нося обеца на ухото... :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...