Jump to content
Hristolazarov

Спирачни апарати и тампон двигател Сивик 8 ген, Седан 1,8

Recommended Posts

Здравейте колеги, 

Пиша Ви по два казуса. Карам една страхотна /поне за мен/ японско сглобена седанка 8-ма генерация 1,8 бензинка и имам два казуса дето ме глождят последно време. 

- колко често сменяте масления тампон на двигателя /или вискозитетен гасител или там каквото се води по научно му/ тампона който с времето кара двигатела да застава все по ниско в коша и почва да опира на няколко места и придава трептения в цялата каросерия основно на нормалните му обороти. 

 

- спирачни апарати предни, по мнение на майсторите имали фабричен проблем, преди година ги рециклирах защото почна при спиране да тресе все едно крив диск първоначално. Смених дискове и накладки за кратък период се оправи и след това експоденциално за няколко дни отново същото тресене докато в един момент вече тресеше и при движение не само при спиране. Рециклирах ги при майсторите и 1 година по-късно започнаха пак да натрисат.  Въпроса ми е по-скоро вярно ли е за хроничния проблем на модела защото не ми се занимава с рециклиране вече и направо ще вземам нови апарати. 

 

Като послепис мога да кажа че по-здрава кола в 18 годишния си стаж като шофьор съм нямал, за 4 години каране задни носачи напречни, въпросния маслен тампон, предни амортиьсори съм сменил. На това товарене което й правя и каране без много съобразяване с дупките аз съм изумен. Малко ръждива - еми 2008 година е.... малко лоша шумоизолация.....малко повече поднася на сняг/лед вероятно дългото междуосие и ниското й тегло са виновни. Но като добавим и разхода й 8 градско и между 5,5 и 6,5 магистрално е направо кола мечта за мен минавайки през Аутобианки, фиат, сузуки, шкода, субару, форд а и вероятно случих на бройка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1. Няма често сменяне на тампони, дали били те маслени или не. Вземи оригинален и забрави за още 15 години.
2. Спирачните апарати сами по себе си, няма какво да им стане. Сменят се бутало и уплътнения и караш. Виж, вече със супортите е друго. Ако са износени, може да ти прави проблем със задържане. Ако апаратите са рециклирани а супортите не, тогава е съвсем възможно да е там проблема. 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...