dimitrow77 4 #1 Публикувано понеделник в 13:53 (Редактирано) Здравейте, колеги. След няколко дни диагностика, грешки и разузнаване, реших, че трябва да сменя потенциометъра на газта, тъй като очевидно се повреди (колата влезе в авариен режим до 2000 оборота), това ще се случи утре, въпросат ми е следния: Възможно ли е след изчистването на грешките да ми излезе грешка P2004 Intake manifold air control actuator, bank 1 actuator stuck open, поради самата повреда в потенциометъра, или да търся проблема в соленоида. Утре след като го сменя естествено ще я покарам и ще видя дали отново ще се покаже спомената грешка, просто искам да проверя дали и на някой друг му се е случвало. Колата е Honda Accord 7ма генерация, 2.2 I-CTDI. Ще се опитам да кача грешките, които ми беше показала първоначално (преди няколко дни) преди да ги изтрием и грешката която се появи на скоро (вчера) точно преди да загася колата. Отблезявам отново, че потенциометъра все още не сменен, това ще се случи утре. Редактирано понеделник в 13:57 от dimitrow77 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 47 #2 Отговорено понеделник в 15:34 Въпрос извън темата, сам ли ще го сменяш или в сервиз? И ако е в сервиз, кой или поне в кой град? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrow77 4 #3 Отговорено преди 6 часа Здравей, проблемът се разреши след смяната на потенциометъра. Смениха ми го за 2 минути, закупих го от Иван Иванов в Бургас. 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове