Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, колеги. След няколко дни диагностика, грешки и разузнаване, реших, че трябва да сменя потенциометъра на газта, тъй като очевидно се повреди (колата влезе в авариен режим до 2000 оборота), това ще се случи утре, въпросат ми е следния: Възможно ли е след изчистването на грешките да ми излезе грешка P2004 Intake manifold air control actuator, bank 1 actuator stuck open, поради самата повреда в потенциометъра, или да търся проблема в соленоида. Утре след като го сменя естествено ще я покарам и ще видя дали отново ще се покаже спомената грешка, просто искам да проверя дали и на някой друг му се е случвало. Колата е Honda Accord 7ма генерация, 2.2 I-CTDI. Ще се опитам да кача грешките, които ми беше показала първоначално (преди няколко дни) преди да ги изтрием и грешката която се появи на скоро (вчера) точно преди да загася колата. Отблезявам отново, че потенциометъра все още не сменен, това ще се случи утре.

IMG_0639.jpeg

Редактирано от dimitrow77

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос извън темата, сам ли ще го сменяш или в сервиз? И ако е в сервиз, кой или поне в кой град?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...