lakarimas 0 #1 Публикувано 22 Юни, 2007 (Редактирано) Здравейте от 2 седмици съм без кола на какво ли не се спирах сега твърдо съм се спрял на КЛИК и ме интересува от коя до коя година са тея хонди по двигател кви проблеми правят по купе какво трябва да се гледа и колко му е подръжката на тоя автомобил като карета,шарнири ремак+ролка и така нататъкПредварително благодаря на всичкиОще нещо колеги бихте ли ми обяснили какво означава CIVIK3,CIVIK4,CIVIK5 и т.н. Редактирано 22 Юни, 2007 от lakarimas Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #2 Отговорено 22 Юни, 2007 Това е 5-та генерация Сивик произвежда се от 1992 до 1995г., двигателите са най-здравото нещо в тези коли, икономични и пъргави с 16 клапана и с много леко купе, което е предразположено към гниене заради слабата си ламаринаГамата на двигателите е от 1,3 до 1,6 мисля си че 1,3 не се слага на седана, но незнам със сигурност, конете са 75, 90, 125 и черешката 160 отатмосферен 1,6 двигател, всички 1,6 двигатели са с В-ТЕК система на газоразпределянетокато има и вариант с доста оптимизирания ВТЕК-Е който е 90 коня пълна инжекция и като минимален разход може да пребори дори и с дизелов агрегат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #3 Отговорено 22 Юни, 2007 Така.. има търсачка за тая работа, има стотици теми в този смисъл! Проблем с двигателя?! Това е Хонда бе човек, точно там проблеми никакви няма да имаш. Все пак не случайно са No.1 производител на двигатели в света, факт! Сивик 1 2 3 4 и т.н. означава генерацията. Това, което си харесал е 5-та генерация от 1992 до 1995. За двигателите... има си тема за тази работа, но на този модел се монтират като кубици 1.3, 1.5 и 1.6. Като на всеки един почти /без 1.3-ката/ има различни модификации. Проблеми с купето... независимо окачване на колелата /рядкост сред норматива от други марки и автомобили/. До колкото съм запознат, рядко ръждясват ако е била лоша поддръжката, но иначе се появява ръжда по веждите и праговете, около калниците. Гори между от 6 нагоре, в зависимост как я ръчкаш и къде я караш. Потенциала на двигателя е голям.. както и да го погледнеш. Един приятел за 4 години е сменил само радиатор и консумативи, което си е в рамките на нормалното като погледнеш годините на колата. Това мога аз да кажа. Но потърси в търсачката за повече подробности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lakarimas #4 Отговорено 22 Юни, 2007 мерси за бързият отговор ще погледна търсачкатасамо да попитам че нещо се обърках нали са инжекционни двигатели на 1,5 съм се спрял всички ли са В-ТЕК и ако не са по какво да го позная и какво означава В-ТЕК че са винтилки лиИ един мой извод искам да кажа до сега не съм карал японски коли последната ми беше 2000 кубика 150 коня вектра много вървежна но тия японки много бегат еееи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blackw 0 #5 Отговорено 22 Юни, 2007 1.5 само един е vtec-e / економичен / масово се продава 1.5 моноинжекцион - d15b2 90 коня. Продават се купета с 1.5 пълна инжекция 100 коня. Отностно "винтилки"-те отдели си няколко часа и прочети из форума. Има много полезна информация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lakarimas 0 #6 Отговорено 22 Юни, 2007 (Редактирано) мерси колего за отговорите доста са ми нужни прави ми впечатление че никой не пише за купе нищо(в смисъл каде са им болните места каде гният)казвам ви това че докато карах опел там имаше значение преди коя или след коя година е и дали е сток или не примерно широка решетка и такива работи Редактирано 22 Юни, 2007 от lakarimas Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #7 Отговорено 22 Юни, 2007 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=10728Във тази тема ще намериш доста интересни нещица за наще автомобили още във мобиле.бг + и - автомобилът на старо подобен въпрос са отправили не един или двама колеги така че теми от подобно естество дал господ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #8 Отговорено 22 Юни, 2007 Виж тук и ще ти стане ясно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lakarimas 0 #9 Отговорено 22 Юни, 2007 мерси ви пакконкретно за двигател 1,5 някой ще сподели ли колко харчи такъв мотор градско и извънградскои силно ме интересува(АКО МОЖЕ И СНИМКИ тези двигатели,карбуратор,моно инжекция) кои са най добри че то май всички са ВТЕКкат ги гледам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #10 Отговорено 23 Юни, 2007 ......... прави 6-7 до 8 градско а извън градско ми е давал под 4 .......... Луе-луе малуе, Много е висок тоя разход, при мен градско е 5-ица, извън 3-ка ПС D15B2-ката градско 10 ти е тавана както и да я караш, извън малко над 5 до към ~7 Човека не е от София В някой нормален град може и да даде7-8.п.п. 10 таван? Под 12 не съм падал от 2 години Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lakarimas 0 #11 Отговорено 23 Юни, 2007 (Редактирано) мерси отновонадявам се другата седмица да има вече снимки на нова придобивка от моя странане разбрах кой двигател е за предпочитане моно или пълна инжекция аз съм твърди за пълна инжекцияможе би не ме разбрахте но ако има някой които би могъл да сподели или да постне снимка на моторите как да ги позная карбуратор и моно Редактирано 23 Юни, 2007 от lakarimas Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #12 Отговорено 23 Юни, 2007 (Редактирано) абе ти си купи "моното" , пък пълна има кой да ти сложи (лека редакция моното е двуточково ...) Редактирано 23 Юни, 2007 от lookcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #13 Отговорено 23 Юни, 2007 абе ти си купи "моното" , пък пълна има кой да ти сложи (лека редакция моното е двуточково ...)Има ли? До колкото знам, вече не се занимава с такива неща, защото няма време да мигне от чипване, съвети, тунинговане и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lakarimas 0 #14 Отговорено 27 Юни, 2007 Мерси на ВсичкиИзпуснах за 1 седмица 2 хонди едната-1,5 моно,другата-1,5 инжекция яд ме е но сигурно не са били за менеТака сега имам Оферта за 1,6 vtec с всички екстри,проблемите са и че предно стъкло е за смяна и климатика не иска да тръгне и каре има за смяна че е много злеТака въпросът ми е колко струват по единично тези неща да ги оправя за да си направя сметка заслужава ли си колата5-генерация1-предно стъкло2-каре3-климатикамерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #15 Отговорено 28 Юни, 2007 Мерси на ВсичкиИзпуснах за 1 седмица 2 хонди едната-1,5 моно,другата-1,5 инжекция яд ме е но сигурно не са били за менеТака сега имам Оферта за 1,6 vtec с всички екстри,проблемите са и че предно стъкло е за смяна и климатика не иска да тръгне и каре има за смяна че е много злеТака въпросът ми е колко струват по единично тези неща да ги оправя за да си направя сметка заслужава ли си колата5-генерация1-предно стъкло2-каре3-климатикамерси предварителноПредно стъкло - 120-160 лв. - турско зависи от марката и от къде го купуваш.Каре - 80-120 лв. - неоригинално, но прилично също зависи от марката и от доставчика.Климатик - бог знае колко при това инфо.Успех ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове