Jump to content
lakarimas

Дайте Мнение

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте от 2 седмици съм без кола на какво ли не се спирах сега твърдо съм се спрял на КЛИК и ме интересува от коя до коя година са тея хонди по двигател кви проблеми правят по купе какво трябва да се гледа и колко му е подръжката на тоя автомобил като карета,шарнири ремак+ролка и така нататъкПредварително благодаря на всичкиОще нещо колеги бихте ли ми обяснили какво означава CIVIK3,CIVIK4,CIVIK5 и т.н.

Редактирано от lakarimas

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Това е 5-та генерация Сивик произвежда се от 1992 до 1995г.,
двигателите са най-здравото нещо в тези коли,
икономични и пъргави с 16 клапана и с много леко купе,
което е предразположено към гниене заради слабата си ламарина
Гамата на двигателите е от 1,3 до 1,6 мисля си че 1,3 не се слага на седана,
но :rolleyes: незнам със сигурност, конете са 75, 90, 125 и черешката 160 от
атмосферен 1,6 двигател, всички 1,6 двигатели са с В-ТЕК система на газоразпределянето
като има и вариант с доста оптимизирания ВТЕК-Е който е 90 коня пълна инжекция и
като минимален разход може да пребори дори и с дизелов агрегат :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така.. има търсачка за тая работа, има стотици теми в този смисъл! Проблем с двигателя?! Това е Хонда бе човек, точно там проблеми никакви няма да имаш. Все пак не случайно са No.1 производител на двигатели в света, факт! Сивик 1 2 3 4 и т.н. означава генерацията. Това, което си харесал е 5-та генерация от 1992 до 1995. За двигателите... има си тема за тази работа, но на този модел се монтират като кубици 1.3, 1.5 и 1.6. Като на всеки един почти /без 1.3-ката/ има различни модификации. Проблеми с купето... независимо окачване на колелата /рядкост сред норматива от други марки и автомобили/. До колкото съм запознат, рядко ръждясват ако е била лоша поддръжката, но иначе се появява ръжда по веждите и праговете, около калниците. Гори между от 6 нагоре, в зависимост как я ръчкаш и къде я караш. Потенциала на двигателя е голям.. както и да го погледнеш. Един приятел за 4 години е сменил само радиатор и консумативи, което си е в рамките на нормалното като погледнеш годините на колата. :rolleyes: Това мога аз да кажа. Но потърси в търсачката за повече подробности. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lakarimas

мерси за бързият отговор ще погледна търсачкатасамо да попитам че нещо се обърках нали са инжекционни двигатели на 1,5 съм се спрял всички ли са В-ТЕК и ако не са по какво да го позная и какво означава В-ТЕК че са винтилки лиИ един мой извод искам да кажа до сега не съм карал японски коли последната ми беше 2000 кубика 150 коня вектра много вървежна но тия японки много бегат еееи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5 само един е vtec-e / економичен / масово се продава 1.5 моноинжекцион - d15b2 90 коня. Продават се купета с 1.5 пълна инжекция 100 коня. Отностно "винтилки"-те :rolleyes: отдели си няколко часа и прочети из форума. Има много полезна информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

мерси колего за отговорите доста са ми нужни прави ми впечатление че никой не пише за купе нищо(в смисъл каде са им болните места каде гният)казвам ви това че докато карах опел там имаше значение преди коя или след коя година е и дали е сток или не примерно широка решетка и такива работи

Редактирано от lakarimas

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=10728Във тази тема ще намериш доста интересни нещица за наще автомобили още във мобиле.бг + и - автомобилът на старо подобен въпрос са отправили не един или двама колеги така че теми от подобно естество дал господ. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси ви пакконкретно за двигател 1,5 някой ще сподели ли колко харчи такъв мотор градско и извънградскои силно ме интересува(АКО МОЖЕ И СНИМКИ тези двигатели,карбуратор,моно инжекция) кои са най добри че то май всички са ВТЕКкат ги гледам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

......... прави 6-7 до 8 градско а извън градско ми е давал под 4 ..........

:) Луе-луе малуе, :)

Много е висок тоя разход,

при мен градско е 5-ица, извън 3-ка :)

 

 

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

 

 

 

ПС

 

D15B2-ката градско 10 ти е тавана както и да я караш, извън малко над 5 до към ~7 :D

Човека не е от София ;) В някой нормален град може и да даде7-8.

п.п.

10 таван? :) Под 12 не съм падал от 2 години :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

мерси отновонадявам се другата седмица да има вече снимки на нова придобивка от моя странане разбрах кой двигател е за предпочитане моно или пълна инжекция аз съм твърди за пълна инжекцияможе би не ме разбрахте но ако има някой които би могъл да сподели или да постне снимка на моторите как да ги позная карбуратор и моно

Редактирано от lakarimas

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

абе ти си купи "моното" , пък пълна има кой да ти сложи :)(лека редакция :) моното е двуточково ...)

Редактирано от lookcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе ти си купи "моното" , пък пълна има кой да ти сложи :)(лека редакция :) моното е двуточково ...)

Има ли? До колкото знам, вече не се занимава с такива неща, защото няма време да мигне от чипване, съвети, тунинговане и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на ВсичкиИзпуснах за 1 седмица 2 хонди едната-1,5 моно,другата-1,5 инжекция яд ме е но сигурно не са били за менеТака сега имам Оферта за 1,6 vtec с всички екстри,проблемите са и че предно стъкло е за смяна и климатика не иска да тръгне и каре има за смяна че е много злеТака въпросът ми е колко струват по единично тези неща да ги оправя за да си направя сметка заслужава ли си колата5-генерация1-предно стъкло2-каре3-климатикамерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на ВсичкиИзпуснах за 1 седмица 2 хонди едната-1,5 моно,другата-1,5 инжекция яд ме е но сигурно не са били за менеТака сега имам Оферта за 1,6 vtec с всички екстри,проблемите са и че предно стъкло е за смяна и климатика не иска да тръгне и каре има за смяна че е много злеТака въпросът ми е колко струват по единично тези неща да ги оправя за да си направя сметка заслужава ли си колата5-генерация1-предно стъкло2-каре3-климатикамерси предварително

Предно стъкло - 120-160 лв. - турско зависи от марката и от къде го купуваш.Каре - 80-120 лв. - неоригинално, но прилично също зависи от марката и от доставчика.Климатик - бог знае колко при това инфо.Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...