Jump to content
slus4o©

Д15Б2 няма тяга - защо ?

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)


;) 12,5 не е ли множко за компресия
а иначе като вариант за невървенее ако не е правилно зацепен агренажния ремък,
колата пак върви но не като Японка а като някоя Германка, другия вариант е колата
да е имала АГУ и разбирачите да са пипали ъгула на запалването

ПС Също като вариант е и яко запушен горивен филтър, смени го задължително ;)

Редактирано от slus4o©

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, провери дали не задържа някой спирачен апарат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами за компресията и аз се учудих но това ми казаха незнам колко е на колегите с този двигател , за АГУ мисля че е нямала не си лечеше да е дупчена , а и внос много рядко се намира с агу аз поне не съм срещал а за тоси ремък ;) нямам си на идея , но двигателя си работе много добре и тихо хм , за клапаните зле ли е много ако е прехвърлила един зъб , ако е станало така според мен зависи и колко е карана с тоз прехвърлен зъб дано да не е ремък че ... тъпо ;)не задържаше спирачен апарат бяха е качили на стенд и всичко беше ОК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

Определението като "няма тяга" и "ми счупи врата" е доста относително. Ако са те возили с Д15-ката ускорението се усеща доста по-силно отколкото като я караш сам. Можеби защото те хваща шубето по-лесно. Де да знам. Мойта промерно е със супер твърдо окачване. Не се усеща тягата толкова силно за разлика с такива с сток окачване. Там при даване на газ купето се усуква в много по-голяма степен и се усеща ускорението физически по-силно. Возил съм се в такава която буквално ми чупи врата, но като се дърпаме сме почти еднакви да не казвам еднакви, а мойта кола все едно седи на едно място. ;) Ако искаш точно сравнение я засечи какви времена дава. Проблема най-вероятно е в механиката, но не изключвай и другия момент. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

другото което забелязаох по колата е че капака на главата не е черен като някои а е сив дали са само черни или не ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Yulian

мдам Д15Б2 е 100 % видях го , съединитела отделяше много от горе и също така мисля че може да е от него , защото като потеглях на 1ва и ми стана странно защо не тръгва и си помислих да не би да не съм оцелил първата ,защото понягога не влизат добре но тръгна чак като отлепи горе съединитела почти се изравниха газ<->съединител на едно ниво бяха и чак тогава тръгна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами при разговора с продавача първия път едва го накарах да отидем да я прегледаме на сервиз , след което ми казаха както ми казаха за колата компресии , окачването е ОК 2 маншона за смяна и този съединител тва беше видимо по колата , при уговорка за втори оглед ониа каза НЕ колата от салона няма да излиза и мен ми става не криво а нз кво , като му казвам как така се купува кола без да се огледа от майстор още повече че той не ми е познат и не мога да я взема ей така на доверие салона се казва Класик за тези от Варна не ходете там адски нелюбезни са и , в крайна сметка се отказах от колата понеже ми се правят на тарикати , а коли има и ще има и продължам да търся.Това е за сега.Благодаря за бързите отговори на всички и карайте внимателно че ... всеки ден се пребиват , големите скорости на магистралите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес гледах тази кола за един познат,и не знам какво точно не ти е харесала :rolleyes: За тия пари е и с клима даже.Както и да е успех в търсенето :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич,значи преди да си взема хондата карах кадет gsi,сега карам рекс.та като я взех парвите дни ми се стружа6е че набира доста по бавно от опела,така си мислех,бе не ме дарпа като кадета назад и тва е.ама като помислих малко то ж на хондето седалката като седна братле и не мога да мрадна ни аз ни главата ми на зад,как да осети6 толкова яко 4е те залепя.като се ка4их отзад да ме повозят и ония като набира 6те6е да ми се с4упи врата,ама там няма облегалки :).хонди4ката си иска малко повисо4ки обороти за да отка4а яко,аз моита на всяка скорост я даржа на не помалко от 2000 и като набие6 педала си дарпа яко.а за саединителя-ж баир на горе я изпомпи от 1 до 4 и като сменя6 скоростите ако не преплазва а си ускорява и си варви добре окако си вдига оборотите пове4е отколкото километрите,смисал ниска скорост,а отива на високи ообороти,зна4и колко-около 300 лв за нов.надали да е от бензинов филтар,тогава сигурно няма да работи добре на ниски обороти,не знам.а за6то си се спрял то4но на тази кола-сега се продават доста,на добри цени,има избор.пробваи 2-3 такива и сам 6те направи6 сапоставка.от vw на хонда не може да не осети6 такава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...