Roskata 0 #1 Публикувано 21 Юни, 2007 Получи се следното: при загряла кола водата от радиатора се изхвъля в разширителният съд и после си остава там т.е. вода има в разшерителният но в радиатора няма и ако не долея започва да ми загрява двигателя. Та въпроса ми е каква може да е евентуалната причина -смених капачкат на радиатора - не помага. Аз съм с 5-та генерация д13б2 . П.С. проблема се появи малко след като се спука един от маркучите на охлдителната система и го резнах малко в края за да отстраня спуканата част Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 21 Юни, 2007 защо не смениш резнатия маркуч? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest shestia #3 Отговорено 21 Юни, 2007 Ако си сигурен че капачката е читава, виж дали ти включва вентилатора като загрее! Ако не е от датчика на вентилатора може да е термостат, а ако водата изобщо не ти се върти както трябва може и водна помпа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #4 Отговорено 21 Юни, 2007 огледай си добре повърхността по който залепва уплътнението на капачката.... говоря за гърловината на радиатора. може да си с перфектна капачка, ако по тази гърловина има резки или цепки, капачката нама как да работи правилно и да държи налягане.а между другото, кой точно маркуч ти е бил сцепен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Roskata 0 #5 Отговорено 21 Юни, 2007 Тънкият маркуч който влиза в двигателя, иначе термостата е сменен преди два месеца, перката се влючва на време сега я засекох, а термостата също отваря защото и двата кръга са топли както и радиатора е равномерно нагрят п.с. забравих да спомена че съм на газ,а на бензин немога да засека дали проблема ще остане защото имам проблем с качването на бензин към карбуратора/ не бях я карал отдавна на бензин/ но помпата се чува да работи ,ако и там може да помогнете ка да я оправя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MonsterOOD #6 Отговорено 21 Юни, 2007 Според мене мисля че леко ти надува гарнитура на главата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shestia 0 #7 Отговорено 21 Юни, 2007 Е щом всичко е наред или пробвай и го сменяй маркуча или пак разгледай за налягане и тн. Отвърти капачката на разширителния и го извади маркуча навънка, запали и после гледай кога точно ще започне да хвърля вода, ако започне веднага щом загрее(пусне вентилатора) натисни отгоре капачката да видиш дали изобщо има налягане защото може наистина да не е уплатнено добре и оттам да идва... ако ти издува двигателя знам че се чува странно като работи, но не ми се е случвало и не съм виждал! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Roskata #8 Отговорено 21 Юни, 2007 (Редактирано) Само че смених гарнитурата на главата няма и преди две хиляди километъра, все пак ако трябва да се прави нещо къде е най добре да я закарам ? От София съм. Редактирано 21 Юни, 2007 от Roskata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #9 Отговорено 21 Юни, 2007 (Редактирано) Roskata батенце.....имах подобен проблем но на мене ни гръмна маркуч на автомагистралата......знаех че е тръгнала гаритурата но в много лек стадии та.....като ми гръмна маркуча нямаше кой да ми помогне и аз си го резнах като тебе и го праснах и заспа. Чаках около 4 цигари време и налях водица и за мое нещастие ми протече водна помпа......аз нервиран както се досещаш.......газ от ябланица към софия ..... 1-2 предавка 80км/ч гася мотора инерция и така до софето.....последиците бяха: Крива глава прецакана водна помпа и гарнитура и два цилиндъра с вода след като беше истинала колицата. Главата долу шлайфане стана супер смених и гумички на клапаните и си купих метална гарнитура каквато беще мойта за 60 лева .....слагам я ама колата нъци да сърви......резглажи, центровки какво ли не и правих.....и след 2000 км прас отново наду към водата .....ама качествено направо фонтани......отидох и си купих възможно най хубавата гарнитура за 120 лв .......не съм шлайфал защото го хванах таман на време ....... слагам гарнитурата и като я запалих и като я подкарах е нема такава разлика във вървежа просто друга кола. Та това го споделям да не си попаднал и ти на менте гарнитура че е много кофти не за парите а за работата. Така че дано не си по моя път......Послушай и колегите за капачката и другите работи защото и от там може да е УСПЕХ Редактирано 21 Юни, 2007 от MonsterOOD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyryl 1 #10 Отговорено 21 Юни, 2007 п.с. забравих да спомена че съм на газ,а на бензин немога да засека дали проблема ще остане защото имам проблем с качването на бензин към карбуратора/ не бях я карал отдавна на бензин/ но помпата се чува да работи ,ако и там може да помогнете ка да я оправя?Хубаво би било да си погледнеш и изпарителя. Възможно е да имаш и спукани мембрани и от там да влиза газ в охладителната система . Аз съм ги брал тези ядове с друга кола, но признаците бяха същите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #11 Отговорено 21 Юни, 2007 Я и аз да дам съвет, значи каквато и да е повредата, щом нямаш вода в радиатора а в разширителя има-значи при отворен термостат нямаш връзка от долният маркуч на разширителя до двигателя. Провери си го тоя маркуч да не е задръстен, да не си сипвал от ония прахчета за пробити радиатори-голяма грешка... може да е паднало нещо в разширителя и да е запушило тоя маркуч... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #12 Отговорено 21 Юни, 2007 нямаш връзка от долният маркуч на разширителя до двигателя. Провери си го тоя маркуч да не е задръстен,Ти за каква кола говориш Колегата кара сивик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blida 0 #13 Отговорено 22 Юни, 2007 Колега аз имах същия проблем, и смених капачката на радиатора, след това термостата, и резултат никакъв.Оправи се когато смених и радиатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lud fen 0 #14 Отговорено 24 Юни, 2007 А според мен причината че не ти се връща водата в радиатора е някъде в разширителния съд.Може да ти е спукано маркучето вътре в разширитела и да ти дърпа въздух от там или да го няма изобщо . Може да не уплътнява добре в горния краи към капачката. Може да е по дълго от колкото трябва и да опира плътно в дъното на разширитела и да се затапва така. Виж и маркучето от капачката на радиатора до капачката на разширитела дали е здраво. И капачката може да е виновна.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове