Jump to content
Roskata

Проблем при загрята кола

Recommended Posts

Получи се следното: при загряла кола водата от радиатора се изхвъля в разширителният съд и после си остава там т.е. вода има в разшерителният но в радиатора няма и ако не долея започва да ми загрява двигателя. Та въпроса ми е каква може да е евентуалната причина -смених капачкат на радиатора - не помага. Аз съм с 5-та генерация д13б2 . П.С. проблема се появи малко след като се спука един от маркучите на охлдителната система и го резнах малко в края за да отстраня спуканата част

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо не смениш резнатия маркуч?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest shestia

Ако си сигурен че капачката е читава, виж дали ти включва вентилатора като загрее! Ако не е от датчика на вентилатора може да е термостат, а ако водата изобщо не ти се върти както трябва може и водна помпа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

огледай си добре повърхността по който залепва уплътнението на капачката.... говоря за гърловината на радиатора. може да си с перфектна капачка, ако по тази гърловина има резки или цепки, капачката нама как да работи правилно и да държи налягане.а между другото, кой точно маркуч ти е бил сцепен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тънкият маркуч който влиза в двигателя, иначе термостата е сменен преди два месеца, перката се влючва на време сега я засекох, а термостата също отваря защото и двата кръга са топли както и радиатора е равномерно нагрят п.с. забравих да спомена че съм на газ,а на бензин немога да засека дали проблема ще остане защото имам проблем с качването на бензин към карбуратора/ не бях я карал отдавна на бензин/ но помпата се чува да работи ,ако и там може да помогнете ка да я оправя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MonsterOOD

Според мене мисля че леко ти надува гарнитура на главата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щом всичко е наред или пробвай и го сменяй маркуча или пак разгледай за налягане и тн. Отвърти капачката на разширителния и го извади маркуча навънка, запали и после гледай кога точно ще започне да хвърля вода, ако започне веднага щом загрее(пусне вентилатора) натисни отгоре капачката да видиш дали изобщо има налягане защото може наистина да не е уплатнено добре и оттам да идва... ако ти издува двигателя знам че се чува странно като работи, но не ми се е случвало и не съм виждал!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Roskata
Отговорено (Редактирано)

Само че смених гарнитурата на главата няма и преди две хиляди километъра, все пак ако трябва да се прави нещо къде е най добре да я закарам ? От София съм.

Редактирано от Roskata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Roskata батенце.....имах подобен проблем но на мене ни гръмна маркуч на автомагистралата......знаех че е тръгнала гаритурата но в много лек стадии та.....като ми гръмна маркуча нямаше кой да ми помогне и аз си го резнах като тебе и го праснах и заспа. Чаках около 4 цигари време и налях водица и за мое нещастие ми протече водна помпа......аз нервиран както се досещаш.......газ от ябланица към софия ..... 1-2 предавка 80км/ч гася мотора инерция и така до софето.....последиците бяха: Крива глава прецакана водна помпа и гарнитура и два цилиндъра с вода след като беше истинала колицата. Главата долу шлайфане стана супер смених и гумички на клапаните и си купих метална гарнитура каквато беще мойта за 60 лева .....слагам я ама колата нъци да сърви......резглажи, центровки какво ли не и правих.....и след 2000 км прас отново наду към водата .....ама качествено направо фонтани......отидох и си купих възможно най хубавата гарнитура за 120 лв .......не съм шлайфал защото го хванах таман на време ....... слагам гарнитурата и като я запалих и като я подкарах е нема такава разлика във вървежа просто друга кола. Та това го споделям да не си попаднал и ти на менте гарнитура че е много кофти не за парите а за работата. Така че дано не си по моя път......Послушай и колегите за капачката и другите работи защото и от там може да е!!! УСПЕХ

Редактирано от MonsterOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.с. забравих да спомена че съм на газ,а на бензин немога да засека дали проблема ще остане защото имам проблем с качването на бензин към карбуратора/ не бях я карал отдавна на бензин/ но помпата се чува да работи ,ако и там може да помогнете ка да я оправя?

Хубаво би било да си погледнеш и изпарителя. Възможно е да имаш и спукани мембрани и от там да влиза газ в охладителната система . Аз съм ги брал тези ядове с друга кола, но признаците бяха същите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я и аз да дам съвет, значи каквато и да е повредата, щом нямаш вода в радиатора а в разширителя има-значи при отворен термостат нямаш връзка от долният маркуч на разширителя до двигателя. Провери си го тоя маркуч да не е задръстен, да не си сипвал от ония прахчета за пробити радиатори-голяма грешка... може да е паднало нещо в разширителя и да е запушило тоя маркуч... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямаш връзка от долният маркуч на разширителя до двигателя. Провери си го тоя маркуч да не е задръстен,

Ти за каква кола говориш ;) Колегата кара сивик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имах същия проблем, и смених капачката на радиатора, след това термостата, и резултат никакъв.Оправи се когато смених и радиатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А според мен причината че не ти се връща водата в радиатора е някъде в разширителния съд.Може да ти е спукано маркучето вътре в разширитела и да ти дърпа въздух от там или да го няма изобщо . Може да не уплътнява добре в горния краи към капачката. Може да е по дълго от колкото трябва и да опира плътно в дъното на разширитела и да се затапва така. Виж и маркучето от капачката на радиатора до капачката на разширитела дали е здраво. И капачката може да е виновна.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...