коцетоууу 0 #1 Публикувано 18 Август Здравейте колеги имам хонда сивик 7 спорт 1.7 цтди от година и половина вече наскоро счупи турбото и се наложи смяна на турбото взех турбо от бмв е46 3.0 дизел 184 коня и го сложих на моята хонда припасах го свързах всичко както трябва но турбото много закъснява чак на 3000 3500 оборота тръгва да надува и не надува както трябва губи налягане смених дебитомер от мерцедес 2.7 цди и сега ще слагам мап сензор 4 баров дали ще се наложи настройка за да тръгне да надува както трябва и от по ниските защото си мисля че трябва да се пусне повече гориво за да започне турбото да завихря от по ниските обороти а двигателят ми е на 12000 вече след основен ремонт сменени са чисто нови сегменти бутала биелни лагери основни колянов вал двигателя ми е нов и дали ще издържи с това турбо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #2 Отговорено 18 Август Не става ясно след като си сложил друго турбо различно от стоковото правил ли си мапинг. Ако не си, да знаеш задължително е. Естествено и при друг мап и дебитомер също и гнп-то и дюзи да смениш с различна пак трябва мапинг. И след като ти я настроят тя ше прави повече сажди и ако я караш като бабичка за нисък разход турбото доста по бързо спипа(при градцко). Но ако сложиш друг усилен съеденител няма нужда но може да ти се наложи ако прекали мапера с нютоните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове