knight3r 10 #1 Публикувано 10 Август Добър ден колеги! Преди 5 години си продадох колата и преди месец ми се отдаде възможност да си я закупя обратно, но с няколко проблема. Най-наложащите проблеми за отстраняване са падане на оборототите от скорост на свободна - падат на 500, дори по някога колата гасне. Другият проблем е, че по някога при запалване оборототе се качват от 0 до 750 съвсем плавно, а не рязко както по принцип пали всеки един двигател. Относно въпросния автомобил - к24 с газ, 4-2-1 колектор, K&N Typhoon с конусен филтър и 2.5" генерация със спортен катализатор. Колата е рефлашната. В момента генерацията леко изпуска по средата и чакам гарнитура, не знам дали проблема може да се дължи на това. Няма лампи то таблото. Клапаните са регулирани преди 20 000км, веригата не е проверявана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 10 Август То всичко е доста нестандартно... Винаги когато има газ, трябва да се направи първо да работи добре на бензин... Ако е сваляно дроселното тяло за почистване, винаги след това има проблеми с празния ход, който се нуждае от обучение... Други възможни причини- замърсен/повреден дебитомер (по принцип, не помня какъв е), или пропуск на въздух след дебитомера, дроселовата клапа, до всмукателния колектор... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове