рекета 0 #1 Публикувано 3 Август Здравейте, От известно време започна да мига D на автоматика!Направиха диагностика и показа P0847 Transmission fluid pressure switch B (3rd clutch) circuit low!Въпроса ми е какво да правя от тук нататък!Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nesorab 17 #2 Отговорено 3 Август Не съм се сблъскеал лично с проблема, но потърси в мрежата. Има доста клипчета, като това например. Може да намериш нещо полезно. Попаднах и на един руснак, който само го почисти.Изпратено от моят 23127PN0CG с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1534 #3 Отговорено 3 Август 1 hour ago, рекета said: Здравейте, От известно време започна да мига D на автоматика!Направиха диагностика и показа P0847 Transmission fluid pressure switch B (3rd clutch) circuit low!Въпроса ми е какво да правя от тук нататък!Благодаря предварително! Опреснявано ли е масло автомат ,с какво масло,ако е бензин колата има и външен филтър автоват и там се слага оригинален. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
рекета 0 #4 Отговорено 3 Август Да! Опреснявано е маслото -ATF DW1!Филтъра скоро го смених ,защото "майстора "не го беше сменил и сложих оригинален от бултрако! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1534 #5 Отговорено 5 Август (Редактирано) @рекета В друга тема си питал как се мери маслото автомат,колко показва на щеката твоето,и как го мериш. Колко литра сложихте при опресняването. Редактирано 5 Август от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
рекета 0 #6 Отговорено 5 Август На макс е !Загрява колата и преди да загася превключвам предавките и гася и после меря!Майстора ми беше сложил 3 л. И беше на мин и аз долях още 900гр. и сега е на макс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1534 #7 Отговорено 5 Август (Редактирано) Грешката преди доливане или след се появи,все пак 900мл не са малко да липсват в автомата. Мери се нивота на загрял двитател гасиш и изчакваш 60сек и тогава мериш. Това е важно защото за опресняване са нужни 3.5л ти си налял както твърдиш 3.9л https://forums.hondabg.com/topic/120179-смяна-масло-и-фиртър-atf-3ген-r20a2-бензин/ Редактирано 5 Август от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
рекета 0 #8 Отговорено 5 Август Преди доливане и смяна на филтъра започна да мига!Тогава долях 500гр.и на щеката показа в средата!Долях още и сега е на макс!Отидох в сервиз и там ми направиха диагностика и казаха датчик налягане и да отивам в хонда! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1534 #9 Отговорено 5 Август Опасявам че че този майстор е оставил кутията на сухо. Дано само се оправи с изчистване на грешката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове