istambol 0 #1 Публикувано 18 Юли (Редактирано) Здравейте. CR-V 3 2011г 2.0 двигател - драмата е следната: поставих Г.И преди около 2 седмици. Още като взех колата когато я караш на газ и е между 1500 и 2200 оборота ако се натисне педала на газта до долу изсецва (придърпва) точно един път, след което се оправя. Ако ускоряваш плавно няма драма, също на бензин няма проблем. На диагностика не е записала никакви грешки няма и мисфайъри. Свещите са нови NGK каквито пише в книжката. Минах 1000 км газ и ходих при газаджията - той каза, че настройките на колата са окей и отсъди, че 2 бобини са заминали (имаше миниатюрни черни точки по изолатора (порцелана) на свещите) като ги свалихме. Той е убеден, че са бобини, но не съм особено сигурен. Клапаните са регулирани преди 1000 км. Та има ли някой колега от София, който е готов да му изгубя 1 час от времето и да пробваме как ще се държи колата с неговите бобини (ако другата кола е също на газ още по-добре). Благодаря. П.С - мерих съпротивленията на бобините и стойностите на четирите бяха сравнително близки. Една от тях обаче имаше като жълтеникаво по нея. Прикачвам снимки на съмнителната бобина отдолу. IMG_3220.HEIC IMG_3217.HEIC IMG_3214.HEIC Редактирано 18 Юли от istambol Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #2 Отговорено 25 Юли (Редактирано) Ако не го прави на бензин проблема не е в бобините тогава,просто газаджията не иска да си оправи грешката,или незнае как. Имам две читави бобини свалени от моята R20A2 ,с леки пукнатини по лулата са, но това не им пречи да са Ок. Ако никой не се отзове в София да ти помогне. Пазиш ли кутйките на свещите да видим номерата. Оглежда ли си вътре при свеща в леглата има ли го това жълтеникавото. Редактирано 25 Юли от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове