ivaivalito 8 #1 Публикувано 19 Юни, 2007 Така днес си сложих Газово на Д15Б2 седан.Нормално газово,Първият ми въпрос е :Мом4етата които го слягаха ми казаха че като ми сложат емулатор и Чек лампата изгасва защото емулатора лъже ламбда сондата.Обаче като я карах на газ светеше .И ми отговориха че трябвало и на Инжекторите/2 та разпръсквача на моното / да се сложат някви глупости обаче не били слагали.Та как да направя да не свети този $ек 4е дразни.2рият ми въпрос е :Още днес минах 130 км на магистрала с 5 души климатик вдигнах 170 на газ коолата върви добре .Преди да тръгна напълних бутилката до горе после след тези 130 км пак до горе и взе 12 литра .Дали е нормално този разход за извънградско с климатик и скорост между 120-160км и 5 души вътре?3тият въпрос е като си изключа вентилатора на парното /климатика/ колата като е спряна не духа.А като запо4на да кара въпреки 4е е спряно и духа от скарите на вентилатора ?????Тея дето за слагали газовото да са бутнали нещо ???? Там ми е мъгла.А и сега се сетих преди на бензин имах прекъсвач а сега след Газивикацията и на бензин и на газ нямам .Така ли трябва да е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy #2 Отговорено 20 Юни, 2007 1-ви: Махни си лампата.2-ри: Висок е.3-ри: Ако нищо не ти е строшено или откачено, като затвориш външния въздух спира духането. Иначе духа.4-ти: Не трябва да е така. На бензин трябва да ти бие прекъсвача на 7200 об.м. ЕМУЛИРАЛИ СА ГО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest jumpera #3 Отговорено 20 Юни, 2007 Колега разхода на газ никога не се засича на първо пълнене, защото е неверен. Засича се след 2-рото пълнене и изпразване. А за духането, е нормално да духа като караш бързо, ако караш бавно ще духа по-слабо, това е защото влиза "свеж" въздух в купето, който не се ускорява от вентилатора, а зависи от скоростта на колата. За лампата на чека или си сложи емулатор, или с едно реле я прекъсни да не ти свети когато си на газ, защото предполагам, че на бензин не ти свети. Обаче тогава ако има друг проблем ще го виждаш само на бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #4 Отговорено 20 Юни, 2007 За да не свети лампата трябва да се сложат емулатори на инжекторите. Това е грешката която показва комп-ра при прекъсването на инжекторите при газ. Ако в този момент превключиш на бензин комп-ра изключва мотора на 3500 оборота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #5 Отговорено 20 Юни, 2007 (Редактирано) За да не свети лампата трябва да се сложат емулатори на инжекторите. Това е грешката която показва комп-ра при прекъсването на инжекторите при газ. Ако в този момент превключиш на бензин комп-ра изключва мотора на 3500 оборотанезнам за ограничител преди беше на 6500 сега не съм го пробвал на 7000 проблем ли е че са го махнали.Аз имам емулатор на Ламбдата само .Какво да сложа на инжекторите???И за разхода и аз мисля че трябва след 2рото пълнене да го засека.А за вентилатора така трябва да бъде /правилно ли съм разбрал?Сори за многото въпроси ама тия Хонди са супер странни коли не са като другите Редактирано 20 Юни, 2007 от ivaivalito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #6 Отговорено 20 Юни, 2007 Сложи на инжекторите съпротивления 18ом 5в. като ги прекъсне газовата сигнала да минава през тях.Компютъра заради тях включва авариен режим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #7 Отговорено 20 Юни, 2007 Не мисля че разхода ти е голям, даже никак не е голям. Все пак колата е натоварена и скороста е доста висока следователно и оборотите, а да не говорим за климатика. Като за пример ще ти дам моето многократно засичане на бензин по магистралата ( даже днес беше последното ) колата ми с 3-ма човека и каране горе долу със същата скорост и с климатик ми гори 9 бензин, така че ти сам си направи заключението. Иначе без климатик и със скорост 130-140 ми гори 6,5-7 За духането от вентилацията си е напълно нормално при движение на колата и отворена клапа навън, като затвориш клапата така че въздуха да се върти вътре в купето трябва да не духа, ако духа значи клапата не ти затваря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #8 Отговорено 20 Юни, 2007 (Редактирано) Ами то духа смо по средата от страни си има клапи тях си ги затваря но посредата няма клапи на средните решетки и от там духа ???А сложна ли е процедурата по тия съпротивления на инжекторите ??? Редактирано 20 Юни, 2007 от ivaivalito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #9 Отговорено 20 Юни, 2007 Познавам много хора за който е сложна. Както и доста за която е супер смешна.Ти от кои си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #10 Отговорено 20 Юни, 2007 Познавам много хора за който е сложна. Както и доста за която е супер смешна.Ти от кои си?Извинявам се за оффа, но...Млад човек настигнал мъдрец по пътя и го попитал колко е далеч града."Върви!" казал мъдрецът.Учуден, младежът повторил и потретил въпроса си, но получавал същия странен отговор.Накрая нервиран тръгнал по пътя."Градът е на 2 часа път, " провикнал се мъдрецът след него."Защо чак сега ми го казваш?!" "Защото не знаех колко бързо вървиш" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #11 Отговорено 21 Юни, 2007 Познавам много хора за който е сложна. Както и доста за която е супер смешна. Ти от кои си? Извинявам се за оффа, но... Ами когато газаджия майстор ми казва че досега не е слагал .Мисля че е сложно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #12 Отговорено 21 Юни, 2007 ограничител преди беше на 6500 сега не съм го пробвал на 7000 проблем ли е че са го махналиникой не ти е махнал ограничителя... просто той не може да сработи на газ защото е свързан с прекъсване на горивото.... а то вече си е прекъснато Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #13 Отговорено 21 Юни, 2007 ограничител преди беше на 6500 сега не съм го пробвал на 7000 проблем ли е че са го махналиникой не ти е махнал ограничителя... просто той не може да сработи на газ защото е свързан с прекъсване на горивото.... а то вече си е прекъснато Ok но не трябва ли поне на бензин да се включва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #14 Отговорено 21 Юни, 2007 ограничител преди беше на 6500 сега не съм го пробвал на 7000 проблем ли е че са го махналиникой не ти е махнал ограничителя... просто той не може да сработи на газ защото е свързан с прекъсване на горивото.... а то вече си е прекъснато Ok но не трябва ли поне на бензин да се включва?на бензин трябва да си работи както преди.Ако в движение минеш от газ на бензин - на 3500, при мен е така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #15 Отговорено 21 Юни, 2007 (Редактирано) Познавам много хора за който е сложна. Както и доста за която е супер смешна.Ти от кои си?Извинявам се за оффа, но...Ами когато газаджия майстор ми казва че досега не е слагал .Мисля че е сложно. Нормално, ако е станал майстор като е слагал газови уредби на Лади и Москвичи.Ако не знае как работи едина инжекционна газова уредба, очевидно не е никакъв майстор. Разпространено е мнението, че при работа на газ това нямало значение, но изобщо не е така! Има и то много голямо значение.п.п. Съпротивленията се монтират така, че при работа на газ да заменят инжекторите. По този начин ЕЦУ-то ще си мисли че има закачени инжектори към него и няма да минава в авариен режим. Редактирано 21 Юни, 2007 от johnyboy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове