Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги имам следния проблем. Преди около месец забелязах теч от горния маркуч който от радиатора отива към двигателя смених го и от тогава започна са надува антифриза в разширителни съд. При загряд мотор минал 30 километра 5 от който с наклон на горе не малък вдигам капака и чувам бълбукане в казанчето на разширителния съд. Закарах колата да и направят тест за СО2 и там не показа нищо за изхабена гарнитура или спукана глава момчето ми каза че ако има такъв проблем цвета на течността с която прави теста трябва да смени цветът а тя си остана синя. Смених капачка и пак сега мисля да источа антифриза и да промия системата и нов антифриз ако някой може да помогне с нещо ще съм благодарен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Губи ли антифриз от казанчето, от там е направено да прелива, та може да видиш е мокро в горещините, особено след магистрала. Следи и нивото, не трябва да е под минимума.

Имай предвид, че не винаги оцветява течността, та тестът не е 100% точен. Аз го правих 2 пъти на Хрвето и нищо не показа и все пак гарнитурата беше заминала. Та за съжаление това е по-очакваният изход при този двигател.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...