Jump to content
texis

Проблем с автоматик, CVT

Recommended Posts

Здравейте, колеги. 

От около половин година карам Civic VIII Sedan 1.3 Hybrid. Малко над 300 000 км е, a аз движа с него от почти 6000. Вчера при спиране на светофар, оборотите започнаха да играят между 1000 и 2000, получи се леко придърпване, въпреки че бях натиснал спирачката, а след това колата влезе в някакъв авариен режим или Low. Светлинката на D на таблото започна да мига и се изключи, светна IMA, Check, VSA и не можех да вдигна повече от 10 км/ч. Успях да се прибера със 7-8 спирания за изключване и включване на акумулатора, за да махне грешките... През седмицата ще търся сервиз и решение на проблема. Имате ли някакви предложения какво да предприема и към какво и кого да се насоча пътрво? Някой с опит в подобни ситации?

 

Преди да го взема, Сивик-а беше обстойно проверен в сервиз, а първото нещо, което направих след прехвърлянето, бе да сменя маслото на кутията с оригинално на Хонда. Не съм имал проблеми за тези 6к километра. Не се е забелязвало и нищо необичайно досега...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мога да ти препоръчам само като ходиш в сервиз да е фирмен, обстойна диагностика че филма с хондовия хибрид е голям, и дано попаднеш на точен човек и да разбира какво прави.

Един въпрос: защо си купувате хибрид на 300000км? и никой ли не ви каза че хибридът на хонда е таралеж в гащите, и то сериозен, с големи бодли. 

Успех все пак и да излезе "малкия дявол"!

Редактирано от CCord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...