Jump to content
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

предварение

Recommended Posts

Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

ами 4удех се като си слагам високо октанов бензин налки трябва да се даде малко предварение за да му използвам цялата мо6тност както трябва 4е колко градуса трябва да се даде ако някои има инфо нека сподели

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

някой коли имат knock sensor ,коитов зависимост от това дали има детонации в цилиндрите връща предварението . това доколкото знам обаче го имат коли,които са с висока компресия и са предвидени за високооктанов бензини. твоята с какъв бензин я дават да се кара?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

ми дават я с 95 ама аз питам 6тот я карам с реисинг99+на шел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Мисля, че няма кнок сензор.Иначе опитвай с връткане на делкото...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

и аз мисля с делкото но колко да го вратна все пак тва ми е запитването

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Направи си абсолютно точен белег и започвай да връткаш! Започни с 1 мм или по-малко, напред! Но е хубаво преди това да си сигурен, че е точен ъгъла. Мини я на диагностика ако нямаш уреди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

Направи си абсолютно точен белег и започвай да връткаш! Започни с 1 мм или по-малко, напред! Но е хубаво преди това да си сигурен, че е точен ъгъла. Мини я на диагностика ако нямаш уреди.

назад :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mba

то това връткане не е като онова (да ме извиняват колежките). трябва тест и точност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

преди 2 дена го вратнах на мойта с 2-3 градуса и понеже са ми минали хиляди коли през ръцете на "око" си ги правя доста точно , някои път трябжа и тест драйв след това но става

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

преди 2 дена го вратнах на мойта с 2-3 градуса и понеже са ми минали хиляди коли през ръцете на "око" си ги правя доста точно , някои път трябжа и тест драйв след това но става

напред или назад с 2 3 градуса 6тот аз я карам с 99+или 100 октана и в колко мм се изразяват тези 2 3 градуса целата ми е да използвам максимума от силата на бензина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RENZO

По принцип колкото по високо е октановото число толакова по бавно гори сместа. Затова при кола регулирана за гориво 95 (примерно) при употреба на 99,100 (или газ (105)) трябва да се промени предварението с около 2 градуса. Ако смяташ да караш на 92 (2 градуса закъснение).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Имайки предвид, че бензинът е високооктанов, значи всичко трябва да е наред. Но имайте предвид, че с предварение и по-слаб бензин, а и малко по-износени свещи, могат да се появят детонации в двигателя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

тук за детонации едва ли 6те става дума 6тот вси4ко е 4исто ново кабели и све6ти а бензина само 99+реисинг се слага в колата та зна4и 2 град.напред или околи 1или 2 мм талка ли а и то вса6тост трябва да го завартя назад делкото 6тот и то е от дясната страна на двиг а не като на другите коли от ляво нали така/назад т.е кам мен нали така/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Ами моето е отляво! Обратно на часовниковата е по-голям ъгъл!Дали ти отляво или от дясно, се трябва да е обратно на часовниковата стрелка за да увеличиш ъгъла на запалване или поне така си мисля. Зо твоя мотор, незнам нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

много барка6 ако е от дясно се варти обратно но ако е отляво се варти надясно поради простата пре4ина 4е джиг е обарнат ако гре6а нека някои ме обори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

много барка6 ако е от дясно се варти обратно но ако е отляво се варти надясно поради простата пре4ина 4е джиг е обарнат ако гре6а нека някои ме обори

Значи:При Д15Б2, когато въртиш обратно на часовниковата стрелка е с 2 думи за по-висок октан. Това обратно на часовниковата стрелка е като го гледаш от към дистрибуторната капачка, или от горе погледнато към купето(на зад), а ако въртиш към себе си, намаляваш ъгъла на запалване. Незнам на твойта как е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dedomraz

Значи, пичове, положението е следното:Всеки завод - производител описва вид и тип на консумативите, горива и тнт.Да се променят - някои може, други абсолютлих забранено. Особено горивото.Ако смятате, че по-голяма калоричност означава по-високо октаново число - бъркате. Та - ако не е правен сериозен тунинг на мотора, който по изчисления изисква друго гориво - не си цакайте моторите.Кнок сензора не е сложен за да можеш да караш с различни горива. Той е сложен, за да елиминира предпоставките за детонационно горене.Навремето, в зората, в Бг тук - там имаше по някоя хонда. Тогава масовите автомобили имаха тн октан - коректор. Сега октан коректор имат само рали автомобилите. Но не заради вида бензин, а заради различната надморска височина, на която се провеждат състезанията. Защото в Бургас примерно, при 95 октана, на Витоша става около98. И се налага корекция. Айде стига за сега. Ако имате повече въпроси по теория на ДВГ - давайте.И искам да ви кажа, че сте страхотни! КОМПЛИМЕНТИ!

Редактирано от dedomraz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

ама колега то вс ясно ама аз нямам кнок сензор те се монтират на колите след 95 до колкото знам а моя прелюд е 93 по рама 94 така 4е нямам а и разли4ието в надморската висо4ина се коригира от мап сензора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dedomraz

Колега, мап сензора сравнява налягането на атмосферния въздух, не коригира предварението! Не е октан коректор! Гледай сега - Двигателите с инжекцион имат една купчина сензори, които подават параметри за - температура, налягане, скорост, и какво ли още не. Тези данни се обработват от комп, който по предварително зададена триизмерна графика впръсква определено количество гориво и подва искра в точно определен момент. Има един виц за блондинки - едната вика - Муцка, тва термоса е много умно нещо.-Що бе?-Ами като му сипеш студено, го държи студено, и обратно.-Да-А той откъде знае?Та по темата - Няма сензор за октановото число на горивото. Демек, мотора не е термос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

абе пи4 незнам ко 4ети но аз казах 4е нямам кнок сензор за които тжарди6 4е имам а мапа казах 4е корегира разликата в атносверното налягане а не 4е коригира октановото 4исло мойе и да г9и разбира6 ама 4ети по задалбо4ено моля а прдварението знам кои го корегира но аз искам да и дам о6те 2 3 градуса 4рез делкото но се 4удех на каде да го вратна 6тот до сега несам имал кола с делко от лявата страна тва се пита

Редактирано от KATADJIQTA/RAZBIVACH/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Не се препирайте а отиди в който си искаш сервиз,навсякъде имат по сервизите Страбоскоп.Уреда следи белезите на шайбата на коляновия вал и като въртиш делкото ти показва в градуси промяната на ъгъла на предварение или закъснение на запалването.И ще ти дадат нужното предварение за 5 лв. и готово.Няма какво да го гласиш на око.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

хронос тук си мнооо прав и мисля да го направя и аз тва дет миказа истиага ве4е сме разпавали локуми тук я само ми кажи трябва да си ида с 99+ нали за да стане цялата далавера и те 6те ми го направят както трябва да е така ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

я само ми кажи трябва да си ида с 99+ нали за да стане цялата далавера и те 6те ми го направят както трябва да е така ли?

Батка, и с вода да отидеш за да ти настроят ъгъла се тая. Достатъчно е да работи на място. А ако искаш да ти следът сместа и газове и т.н. си сложи 99+.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

[Батка, и с вода да отидеш за да ти настроят ъгъла се тая. Достатъчно е да работи на място. А ако искаш да ти следът сместа и газове и т.н. си сложи 99+.

абе ако е с вода едва ли 6те мойе да работи на място о6те несам я нау4ил ,ама тва за сместа и тва ли се прави като искам да и дам малко пове4е предварение гледа се не6то като на диното ли 6тот ми е пална магла я ми разясни малко какви други параметри мойе да се видят при тази оперция :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Могат в Аспуха да ти ръгнат газ анализатор и да ти погледнат горивната смес но само на тихи обототи.На по високи обороти няма ефект защото колата е без натоварване и е на место.Със всякъкъв бензин можеш да отидеш.Абе нали я зареждаш само с 99+ какво питаш тогава както си така отиди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...