Станимир_пм 4 #1 Публикувано 16 Април Здравейте колеги, Имам сивик с д14ка 90кс който изкарах и сложих д16 витек от англичанка(93kw/126кс). Технически операцията съм я извършил безупречно, с оригинална генерация филтърни кутии, без преправяния и хвърчащи работи... всичко 100сток. Ако не ти кажат че двигателя е сменен неможе да разбереш. Отпреде съм с големите спирачки а отзад с дискови спирачки, голямата спирачна помпа стабилизираща щанга. Документално разполагам с фактура за бракуван автомобил на която е вписана рамата и номер двигателя. Разполагам също и с талните на автомобила донор. Прочетох малко, поразпитах и ми стана ясно че трябва да мина ТЕХНОТЕСТ. Та въпроса ми е какво гледат на този технотест? Има ли шанс да не го взема пък да ми опънат парите и да ми свалят номерата? Всичко по колата е направено безупречно! Единствено като забележка мога да отбележа че катализатора липсва, но ако трябва, намира ми се един под ръка оригинален с номера от партнер 1.9д. Двигателя е като нов боядисан сив като нов метал нови сегменти гумички водачи лагери... 100% перфектна работа и адекватен. До колкото знам, в това купе заводски се монтират 2 двигателя по мощни от този вти 160ка и тайп р 185 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
АлександърЛ 1 #2 Отговорено 21 Април Имам познат който е направил смяна на двигател, но на Мерцедес 124 с 5.0 v8, пращам линка ако може да ти помогне. https://forums.mbclub.bg/topic/41837-узаконяване-на-кола-със-сменен-двигател/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Станимир_пм 4 #3 Отговорено 7 Май Днес минах технотеста без никакви проблеми с фактура и талоните. Огледаха как се държи целия слап и снимаха мотора , номера и рамата под стъклото. Технотеста е 294лв и после подаването на документите в автомобилна администрация още 100лв. Там ми дадоха входящ картонче със входящ номер и сайт, в който да проверявам кога ще са готови и после дирекно в кат. Интересното е че има услуга "Смяна на двигател с вътрешно горене на МПС с изменение в силовото предаване (трансмисия, спирачна система, окачване и др.) за категории M1 и N1" но там какво позволява да се озакони нямам идея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове