chinita1403 2 #1 Публикувано 18 Март Добър ден и "молба за помощ от приятел"! При належаща подмяна на бутални пръстени (залагам си един крак, че си бяха оригиналните от как кола е станало туй), шлайфане на глава, подмяна пръстени на клапани (и т.н), и оглед на всичко останало се наложи и подмяна на биелни лагери (няма наранявания по вала, лагерите не бяха за наложителна смяна, но така и така двигателя е разколачен и тук-там имаше "проблясвания" .. ) ,но видяхме че на разпределителния вал си има следи от износване, респективно и на кобилиците. Нов вал - само оригинална част, стъпва на над 1200 лева, втора ръка - има само един (поне днес) и върви с главата и кобилиците, комплект (а как е вала вътре - никой не знае, според продавача трябва да е по-добре от нов ) Та.. Има ли някакви допустими стойности на износване? Вероятно ли е да се наложи и нови кобилици? Колата (газ/бензин) се обслужва редовно, реглажи, масло и т.н - возя си децата всеки ден и ни е жизнено необходима. Давайте идеи, съвети, моля! Благодаря предварително! P. D. Към професорите : ако имах парите за майстори- дали щях да си купя кола 2002г. и дали жена щеше да легне под колата и да е омазана до шията ? Запазете си "бегай на майстор". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове