teac89 6 #1 Публикувано 26 Януари Здравейте, пиша тази тема понеже не намерих нищо сходно освен колко трябва да са твърди маркучите но и там има доста "преценка на око", и ще съм благодарен за вашите мнения. Колата е CR-v 2.0 бензин( БЕЗ газ), 2005 г. Проблема( ако е такъв въобще) , е че маркуча на антифриза който влиза в радиатора за охлаждане, след загряване на мотора, става доста твърд( по принцип на студен мотор е мек, а като загрее почти няма стискане) Температурата на таблото е точно колкото трябва , а именно малко под средата. Колата загрява бързо, нормално, има парно да се удушиш вътре. Интересното , което забелязах е, че когато включа климатика и перките се включат, маркуча омеква . Друго,което ми направи впечатление е , че когато се включи перката за охлаждане(при спрян климатик) е буквално за 2 секунди и спира. Едва ли може толкова бързо да охлади нещо, но това е факт, и маркуча отново омеква но малко. Не излизат мехури при запалване , перката за охлаждане се включва на около 98 градуса температура антифриза( не знам дали е нормално или трябва на по-малко). Моля за мнение към какво да се насоча и би ли предполагало евентуален проблем това състояние в момента? Благодаря предварително на отзовалите се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове