Jump to content
teac89

Твърд маркуч към радиатора - CR-v 2 2.0 бензин

Recommended Posts

Здравейте, пиша тази тема понеже не намерих нищо сходно освен колко трябва да са твърди маркучите но и там има доста "преценка на око", и ще съм благодарен за вашите мнения.

Колата е CR-v 2.0 бензин( БЕЗ газ), 2005 г.

Проблема( ако е такъв въобще) , е че маркуча на антифриза който влиза в радиатора за охлаждане, след загряване на мотора, става доста твърд( по принцип на студен мотор е мек, а като загрее почти няма стискане)

Температурата на таблото е точно колкото трябва , а именно малко под средата. Колата загрява бързо, нормално, има парно да се удушиш вътре.

Интересното , което забелязах е, че когато включа климатика и перките се включат, маркуча омеква .

Друго,което ми направи впечатление е , че когато се включи перката за охлаждане(при спрян климатик) е буквално за 2 секунди и спира. Едва ли може толкова бързо да охлади нещо, но това е факт, и маркуча отново омеква но малко.

Не излизат мехури при запалване , перката за охлаждане се включва на около 98 градуса температура антифриза( не знам дали е нормално или трябва на по-малко).

Моля за мнение към какво да се насоча и би ли предполагало евентуален проблем това състояние в момента?

 

Благодаря предварително на отзовалите се.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...