Jump to content
ShEfA

Информация за скоростна кутия

Recommended Posts

Такаам, идва ми времето това лято да си взема кола. Но тъй като събраните ми парички са под всякаква критика /около 3000/ и не мога да се изцепя с нещо перфектно. Искам си от край време една 5-чка, и се чудя дали да не направя следния мурафет. Да си взема 1.3, но да не ползвам двигателя. Имам един D15b2 на приятел, който няма да откаже да го присадя. Та въпроса ми е дали ще стане swap-а, считайки, че нямам скоростна кутия и ще трябва да се ползва тази от 1.3-ката. И дали ще е по-добре със скоростна от D13b2 и защо, а ако е по-зле... защо. :)И изобщо да се напъвам ли за такъв swap? :love:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със скоростите явно проблем няма, но си мисля, че ще ти излезе по - скъпо отколкото да си вземеш една Д15-ка, освен ако твоя приятел не ти даде двигателя в добро състояние, със съчко неоходимо към него и то без пари!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като искаш да върви по добре си вземи един црх - поне ще е 1,6 и няма да е куц кон като сивик 1,3 или 1,5 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам планове за бъдещето и за още един суап след това, но няма да ги споделям, че ще стана смешен. Двигателя ми ще е без пари, и в много добро състояние. Благодаря за информацията. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Със скоростната кутия проблема ти е никакъв.Кажи ми кво праиш с резервоара и бензиновата помпа???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей точно това ми бяха казвали... мамка му, надявах се да не съм чул правилно. Е, всички знаем, че всичко е възможно... Дарко го е доказъл вече 2 пъти. Е, както и да е. Явно директно на D15b2 ще скачам, без да си правя излишни съчинения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като искаш да върви по добре си вземи един црх - поне ще е 1,6 и няма да е куц кон като сивик 1,3 или 1,5 :D

Ееееееееее що пък 1,5 да е куц кон бре колега :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото е деветдесет коня :cool: !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото е деветдесет коня :cool: !

Хахаха, кажете това на г-н модератора... 1net... да видим тогава. Моите планове за бъдещето са свързани с комбинацията от буквата "B" и цифрата 16 така или иначе, въпроса е, че трябва да почна от някъде, не да се мятам в музиката от раз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Да, смятах да си плащам и да мъча друг разбирач, тъй като те знам че лично време вече нямаш от "услуги" и да жмиткаш от ECU на ECU или от инжекция на инжекция и тъй нататък. Реших го вече, няма да се тероризирам с подобни глупости, направи D15 ще всмукна.Вярно е, че колата ти няма вече нищо общо с "D15b2" ама си остава литър и половина, нали така. :rolleyes:За голямото двигателче съм се навил много, и да се надявам че ще успея да направя другата си сложна система, която съм замислил и да тръгна по стъпките на Дарко преди да се влюби в голямата каляска. Ама има време до тогава, сега ми е на ума от къде и как да си закупя 5-чката. Да, наистина съм се влюбил в нея, виновен! :rolleyes: Иначе също знам, че един CRX с добра поддръжка ще ме прави смешен ако ще и 2.7 двигател да слагам, все пак си е малко нахално такова и търчи като че са му подпалили опашката. ;)Айде със здраве, разбрахме вече, че ще си докарам ада до главата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...