Staiko Jelev 10 #1 Публикувано 16 Ноември, 2023 Здравейте. Вчера след три рекламации на водният радиатор реших да си налея вече антифриза. Но установих, че перката на радиатора се вкл. малко над 100 С0. А когато обезвъздушавах с водата и проби след това си се вкл. на 96 С0. Следях го с OBD II четеца. Днес си направих малко разходка да се обезвъздуши с-та ако има нещо останало. След като се върнах решиха отново да проверя на колко ще се вкл.перката .... и пак на толкова на 103 С0 тръгнаха. Не ми се вярва тази разлика да е заради антифриза! Някакви идеи или въвети .... ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nayki 2 #2 Отговорено 28 Ноември, 2023 Здравей колега ,при мен на 97 гр. се включва, на толкова са и оригиналните датчици за включване. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове