Jump to content
JoroHondata

Ксенон на Honda Legend

Recommended Posts

Здравейте

Ще опиша накратко какви проблеми имам с ксенона на моят Legend: започна да гасне дясната крушка на късите фарове. При това положение установих, че подсветката на малкият дисплей започна да се затъмнява и осветлява след като дам на контакт. Оказа се, че ксеноновите крушки са били в края на живта си. Преди време бях закупил чисто нови крушки Osram но втора употреба (по думите на продавача са чисто нови)- сменихме старите крушки на Хонделата с новите- и те започнаха да светят без проблеми, а и индикациите с подсветката изчезнаха. След седмица обаче лявата крушка е спряла да свети (Хонделата не беше при мен в това време). В момента 2 седмици по- късно лявата крушка продължава да не светва, но което е по- важно: отново при подаване на контакт подсветката на малкия дисплей се затъмнява и усилва периодично. 

Въпросът ми е: наблюдавал ли е някой такова затъмнение/усилване на подсветката на малкия дисплей при изгоряла крушка ? Може би това е някаква индикация за изгоряла крушка, но не съм срещал нищо в литературата по въпроса. 

Поздрави 

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не си закупи нови крушки?

Ксенона е D2S нали така, ако не бъркам?

Относно дисплея не мисля, че има нещо общо. Студена спойка според мен.

 

Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, да D2s е ксенона. В момента имах този комплект и го използвах, но явно в случая Новото е само от магазина. До сега никога не съм имал проблеми с подсветката на таблото, но то се появява само след като има изгоряла крушка.

Други проблеми може да има в самата инсталация от преди да купя колата- има следи от мишки, най- видимата е огризването на един гофриран маркуч в който има сноп кабели. Рядко се появява грешка на AFS, но машинките си работят и след 1 ден грешката/ грешките изчезват. Поздрави  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е смущение от Ксенона като не работи акуратно. Смени крушите с нови и виж дали проблема с дисплея го има.
Мисля че с нови крушки ще изчезне след като ти го прави само при проблем с Ксенона.
Пробвай!

Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен (защото карам с DRL на дългите) при вкл. на габарит / къси / дълги, дисплеите потъмняват. При теб не е ли така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, ЯВНО става дума за различните настройки на подсветката на дисплея при превключване между габарити/къси/дълги светлини. 

Поздрави 

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Темата е за ТРИЕНЕ

Преди да започне да гасне лявата крушка Хонделата беше в доверен сервиз по автокаско- и тогава някой майстор е променил яркостта на дисплея на максимум (при мен преди това бяха на едно ниво). При това положение когато става превключване на режимите/настройките при габарити/къси/дълги идва това усилване и затъмняване на дисплея. 

Моля модераторите да изтрият темата- в нея въпросът ми не е верен. Значи индикация за изгоряла крушка няма. 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...