H.R. 0 #1 Публикувано 27 Юли, 2023 Здравейте, Ще се опитам максимално кратко да задам въпросите си. Автомобилът ще се ползва вероятно 90% извънградско и 10% градско и като цяло сравнително рядко. Бюджет между 17 000 - 19 000 лв. Четейки периодично в този форум достигнах до извода, че 2,0 безнин, ръчка е най-надежният вариант, но и доста муден за извънградско пътуване, особено за изпреварване. Ясно е за 2,2 дизела, че е по-добре в тази посока, ясни са и недостатъците спрямо бензин. Подръжката на автоматик определено е по-скъпа от ръчката, както и разхода е по-голям. Известно ми е че 2,4 се правят само в USA - версии за Щатите и Канада и са само автоматик (конвенционален и CVT). - 166 к.с. Въпросите: 1. Усеща ли се по-пъргав от 2,0 или е малка разликата. 2. До коя година са двигатели с многоточково впръскване позволяващи стандартен ГИ и до коя (фейслифт) където вече е директно впръскване и ГИ e по сложен и скъп (течна фаза). 3. Защо виждам и версии обозначени като 180-184 к.с. 4. Как е положението с резервните части - виждам, че има доста такива коли в движение и какви са общите ви впечатления за този модел/двигател. Благодаря предварително ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове