Jump to content
Niko2Niko

Питане относно маслена помпа на K20

Recommended Posts

Здравейте, решил съм да отварям картера за инспекция на маслената помпа и карантията й (балансиращата част, зъбните колела за луфтове и веригата), с една дума цялата система, защото има досаден тракащ звук както на студен  (много отчетлив) ,така и на топъл двигател/време едва доловим,но се чува. Когато взех колата преди година ,я отворихме за клапаните и белезите на ангренажната верига съвпадаха. Но може и там да има нещо...гнило.

Няма да я отварям лично,макар че така го написах. 

Тук идва и моето колебание.

1-во задължително ли се сменят всички части или само компрометираните,защото докато търсих попаднах на една обява от Полша ,която твърди, че са висококачествени японски части,но АЗ не  намерих нищо за този производител. Ето и обявата:https://allegro.pl/oferta/zestaw-lancucha-rozrzadu-honda-civic-cr-v-fr-v-13406023552.В схемите на Хонда няма голямото зъбно колело като резервна част.

Както много пъти е коментирано за такъв важен възел само ,OEM части,но знам ли може и по добро да има, примерно или горното: https://samurai.bg/водач-ангренажна-верига-motrex-z650105-13450-pna-004-13450-pna004-honda-cr-v.html

2-ро- съвместими ли са маслените помпи на всички k20 и к24 .Гледах ,че даже някой  са без балансиращ механизъм.

Един колега от FR-V раздела го е правил този ремонт питах го,но явно не влиза много често и не ми е отговорил.

Какво бихте ме посъветвали. Пиша в общия раздел,за да може повече хора да го видят , заради масовостта на к20и к24 .

Поздрави и благодаря на отзовалите се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. Аз също имам тракащ звук, но ми казаха, че бил от луфт в бутало, но след като се разчетох из нета и изгледах някои клипчета в тубата започвам да се съмнявам в маслената помпа или обтегач на веригата към нея. Ако имаш някакъв напредък с проблема драсни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ОЕМ частите по-добро няма .

Ако ще сменяш ,сменьт се зъбни колела и вериги  и всичко.

На колко хил е колата,с какво масло се кара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,сега видях ,че сте писали. Развитие има ,но не е това което очаквах. Отидох при майстора, който обслужва колата ,но ме цапардоса с цифрата 70 гр. злато (700 лв)  само да махнем картера и да я извадим, за да я ревизираме. Питах кое налага тази безумна цена, било много трудоемко,но дори и да е така няма да ги дам. Вярно се сваля или пуска "магарето". Може би ме отказа с тази цена, не знам , но после имах главоболие до края на деня представих си ,че ги давам :tooth: и понеже сме я отоворили да сменим всичко- цената стана космос. 

Не съм търсил друг, ако се наложи ще наема гараж и аз ще го правя независимо от резултата.

С напредване на времето установих ,че може и да се заблуждавам и звукът идва от ролката ,не я смених ,но сяках почти изчезна със стоплянето на времето и смяната на маслото от Shell ultra 5w30 A3/B4 на Mobil1 ESP 5w30 по километраж е 253 К

Сега пак ще сложа Shell ultra 5w30 A3/B4 да видим какво ще стане. Решил съм да сменя този възел 31170PNA023 или само ролката ,ще видя ,не съм решил още.

Ще я карам така не е правила номера,трака си ,но не е нещо кой знае какво. Ако ме остави ,парите са за половин двигател да го е*а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...