Bizzito 475 #1 Публикувано 15 Февруари, 2023 Здравейте, при вас чува ли се понякога едно притракване на съединителя? Получава се най-често когато колата се изкачва по баирче и се натисне по-рязко съединителя. Понякога се чува и на равно, когато колата е на скорост но си върнал вече газта и натиснеш педала на съединителя, за да освободиш предавка. Общо взето, когато е под напрежение. Майстора го чу без да му казвам, но казва, че засега не вижда роблем, освен звука. Иначе си включва и си изключва и си върви без проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #2 Отговорено 22 Февруари, 2023 При мен няма никакво тракане. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 475 #3 Отговорено 22 Февруари, 2023 Благодаря за отговора. И аз не смятам, че е нормално. Ползваш ли често старт стопа? Аз предполагам, че на тази е ползван интензивно преди. Може и да има някаква връзка с предния собственик. Ще ходя и на други майстори няма как да остане така, но не е нещо спешно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #4 Отговорено 22 Февруари, 2023 Според зависи. Ако ще вися много на едно място ползвам системата. Ако видя, че ще се местя през 10 сек. примерно я изключвам или си държа съединителя натиснят. Според мен няма общо старт-стоп системата с тракането ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0828 1 #5 Отговорено 22 Февруари, 2023 Абсолютно същото го прави и моята,2013г.2.0л.Най-много се чува от първа на втора.Така я купих миналата година.При мен обаче при потегляне с не много газ има прилашкване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 475 #6 Отговорено 22 Февруари, 2023 Причината, поради която правя връзка със старт стоп системата е, защото ако не си много бърз тя започва да пали на полусъединител, което според мен може да повлияе на живота на съединителя. Днес например забравих да изключа системата, а тя не се чува много много като работи и не съм разбрал, че е изгаснала. Започвам да тръгвам аз и на полусъединител и полувкарана първа тя е в процес на палене. Доста тъпо. Преди 1 час, dido0828 написа: Абсолютно същото го прави и моята,2013г.2.0л.Най-много се чува от първа на втора.Така я купих миналата година.При мен обаче при потегляне с не много газ има прилашкване При мен засега само на първа и само на баир, и най-много когато го натискам рязко. Също така при натискане на съединителя, не при потегляне. Няма лашкания, в останалото време си работи коректно. Записах клип, няма какда го оставим така Мисля, че се чува отчетливо тракането. Ако не се е разбрало от обяснението на клипа тръгвам леко на първа и след това натискам съединителя. За мен все едно се е образувал луфт на пружините. Сякаш се чува как се намества феродовия диск след отделянето, но му тракат пружините. Т.е. умора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0828 1 #7 Отговорено 22 Февруари, 2023 Точно така се чува и при мен колега.Моят майстор казва да карам така,но не знам дали няма да стане по-голяма беля да ме остави на пътя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 475 #8 Отговорено 22 Февруари, 2023 И моя вика добре е нищо му няма, ти много рязко го натискаш затова. А той е доста педантичен по принцип Егати колата ще се съобразявам аз как да и натискам съединителя! Не е проблем да го сменя, вече съм парен със съединител за 1500 лв Проблемът е, че май още не са пуснали афтърмаркет, поне на пръв поглед не намирам, а и друго си е оригиналното. Не искам да споменавам пък, че трябва да сменям съединител на кола на 70 хил. км. Колкото и гадно да звучи, явно ще трябва да следя теб, изглежда си в по-напреднал стадий. Моля да ни информираш какво се случва занапред. На колко км е твоята? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0828 1 #9 Отговорено 22 Февруари, 2023 На 170000,така че сигурно преди теб ще го сменя още повече и това прилашкване.Ще пиша. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 475 #10 Отговорено 25 Март, 2023 Здравей колега, След като започна и да ми тресе на студен мотор започнах да се рова и установих, че явно има някакъв фабричен дефект (инженерна недомислица) с точно този модел. Тресенето не е нещо сериозно, с малко повече газ изчезва. Също така го прави само и единсвено на студен мотор. След 2-3 светофара проблемът изчезва и вече всичко е наред. Та мисля че това има общо и стракането. Ето тема на английски, където много хора се оплакват от съединителя на 2.0 бензин. От хонда са казали, че това не се смята за проблем и са отказали гаранционно отстраняване. Хората си свикват и така си карат. https://www.crvownersclub.com/threads/crv-2013-vtec-2-0-clutch-judder.203948/ А тук в това видео човек предлага решение, което оправя проблема за известно време. Става въпрос за ръчна дизел 1.6, но проблемите са същите. https://www.youtube.com/watch?v=MWG9gNU36CU Това, което аз направих е да застана на наклон, вклювам на трета и карам съединителя да пробуксува за малко. Мога да кажа, че тресенето на студено почти изчезна, а тракането намаля осезаемо. Според човека това действа няколко седмици. Не знам обаче колко е вредно за съединителя, той казва, че не е особено вредно. Според хората може би се натрупва някакво замърсяване на притискателя или на маховика и с пробуксуване се изчиства за известно време. Но все още колите са нови и никой не е отварял или поне никой не е споделил. Надявам се да съм бил полезен. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове