vendesign 4 #1 Публикувано 11 Юни, 2007 Здравейте. Малко съм начинаещ, освен във форума, а и около ремонтите. От няколко дни се радвам на една красавица, Сивик, 99г., д14з2, и както й се полага реших да сменя ангренажен ремък, нищо че ми се кълняха че колата е само на 72 000 км. Смених вече маслото, не можах да развия болта на коляновия вал, та затова не съм сменил още и ремъка, но това ще стане тази седмица. Въпроса ми е, трябва ли да сменям и водната помпа и ролката задължително... че при цени от по 76 лв на парче, вече ми е малко нанагорно. Кво ще ме посъветвате? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CREATOR_1 0 #2 Отговорено 11 Юни, 2007 ПЪРВО ЧЕСТИТО ЗА ПРИДОБИВКАТА СПОРЕД МЕН ПРИ "НОВОЗАКУПЕН АВТОМОБИЛ"Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА СМЕНИШ ВСИЧКО КОЕТО СЕ ВЪРТИ ОТ АНГ.РЕМЪК , АПЪК СЛЕДВАЩАТА СМЯНА ДА СМЕНИШ САМО КОЕТО Е НУЖНО .ТАКА И ТИ ЩЕ СИ ПО СПОКОЕН ,ЧЕ НЯМА ДА ИМАШ ПРОБЛЕМ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vendesign 4 #3 Отговорено 11 Юни, 2007 Да бе, и аз това знам. Ама чакам патилите да кажат... се може да пропусна нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #4 Отговорено 11 Юни, 2007 (Редактирано) Не виждам смисъл да сменяш в.помпа и ролка ако са здрави. Ето цитат от автомобилно списание "Препоръчваният от honda интервал за смяна на ангренажния ремък( оригинален) е 100 000 км.При това обтягащите ролки издържат доста повече и не се нуждаят от непременна замяна заедно с него." Ти сам си реши как да постъпиш, Може да ме оплюят някои разбирковци за това че ти го давам този съвет ама не ми пука. Аз моите не съм ги сменял с ремъка и няма да ги сменя докато не ми дадат симптоми. Имай в предвид че в България оригинални части от Япония не се внасят от нито една фирма, който и да ти се кълне че не е така-явно не е в час. Всичко идва от Сингапур, Китай, Корея или Турция...да не забравяме Турция така че може това което купиш да се окаже по-лошо от старото. Редактирано 11 Юни, 2007 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bat_gogo #5 Отговорено 11 Юни, 2007 водната помпа въобще не я барай, тя не е консуматив и ако двг-то се подържа добре, изкарва до край. По добре колата да я погледне някой който се зблъсква с двигатели на хонда и да те посъветва кое е за смяна, защото ако смениш всичко дето се въртяло за да ти е мирна главата, може да бракуваш нещо оригинално дето ще изкара до живот, като го заминиш с някой китайски боклук пробутан за оригинална японска част! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vendesign 4 #6 Отговорено 11 Юни, 2007 (Редактирано) Звучите достоверно, ще откажа водната помпа... и аз затова си мислех.. дори за ролката се колебая като се има предвид мъката с тоя болт на коляновия който се оказва че е залепен май.. Редактирано 11 Юни, 2007 от Zmeio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #7 Отговорено 11 Юни, 2007 Водна помпа абсурд, тя не е консуматив. Иначе ако искаш да караш със чиста съвест сменяй ролки и ремъци, аз поне съм на това мнение. Винаги съм сменял всички консумативи при покупка и не съм имал проблеми никакви. Въпрос на личен избор, какъв ще е твоя ще решиш ти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vendesign 4 #8 Отговорено 12 Юни, 2007 E това е. Благодаря на изказалите се. Сега по стара традиция, трябва да кажа че ще почерпя, нали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #9 Отговорено 12 Юни, 2007 E това е. Благодаря на изказалите се. Сега по стара традиция, трябва да кажа че ще почерпя, нали Е ти пък... не сме чак такива муфти за едно писане почерпки, макар че звучи добре Виж сега някой като ти донесе някви части или ти легне под колата да е оправя тогава се говори за такива неща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vendesign 4 #10 Отговорено 12 Юни, 2007 Абе знам аз че се черпи, ама кога беше.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #11 Отговорено 12 Юни, 2007 Абе знам аз че се черпи, ама кога беше.. Малко офф топик Черпи се на чужда свадба Иначе по темата:Сменяи си ремъка заедно с маслото в двигателя и това във скоростната кутия ( ама да не забравиш че трябва да е МТФ ) защото това са консумативи. Ролките и водната помпа ако се въртят добре без шумове не виждам смисъл да ги сменяш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #12 Отговорено 12 Юни, 2007 Звучите достоверно, ще откажа водната помпа... и аз затова си мислех.. дори за ролката се колебая като се има предвид мъката с тоя болт на коляновия който се оказва че е залепен май..не е залепен ами е стегнат - аз моя ходих на вулканизатор да го развият с гайковърта - да го лашнат - после върви н ръка и после пан на вуллканизатор да го стегнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове