Niknlai88 0 #1 Публикувано 23 Септември, 2022 (Редактирано) При подаване на повечко газ двигателя се форсира с 1 000 - 1 500 оборота, след това си пада в норми и тогаза започва да набита, това е на всички скорости. При малко газ не се форсира. Съединителя е сравнително нов. Хонда акорд 2.2, 150кс, 2009г. Редактирано 23 Септември, 2022 от Niknlai88 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zemnovodno 12 #2 Отговорено 23 Септември, 2022 и моята е така въпреки че е сменен съединител с маховик преди около 20000 км, но го прави на 5 ако я настъпя в диапазона 80-100 км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didokal 13 #3 Отговорено 23 Септември, 2022 Веднага след монтирането на съединителя ли се появи този проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niknlai88 0 #4 Отговорено 23 Септември, 2022 (Редактирано) Ето видео, не знам дали ще помогне. Тук е само на втора предавка. Ако може и предложение за сервиз в Пловдив. petal_20220923_180531.mp4 Редактирано 23 Септември, 2022 от Niknlai88 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niknlai88 0 #5 Отговорено 23 Септември, 2022 преди 50 минути, didokal написа: Веднага след монтирането на съединителя ли се появи този проблем? Не, след 40 000 км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didokal 13 #6 Отговорено 23 Септември, 2022 преди 57 минути, Niknlai88 написа: Не, след 40 000 км. Има ли вибрации/тресене или нещо подобно? Освен този проблем с приплъзването, някакви други странни симптоми има ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niknlai88 0 #7 Отговорено 23 Септември, 2022 преди 4 минути, didokal написа: Има ли вибрации/тресене или нещо подобно? Освен този проблем с приплъзването, някакви други странни симптоми има ли? Не, всичко друго е нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didokal 13 #8 Отговорено 23 Септември, 2022 Не съм майстор и дори не разбирам много от механика, но скромният ми опит ме кара да си мисля, че щом си карал 40 000км без проблеми и след това се е появил проблема, то най-вероятно се е бъгнала системата за самонастройване на съединителя. Вероятно е трябвало да скочи на следващият зъб, но се е бъгнала. Когато покритието на съединителят се изхаби до някаква степен, системата за самонастройване трябва да скочи на следващ зъб(има общо 7), понякога обаче системата бъгва и когато подаваме повечко газ, реално погледнато съединителя приплъзва(това, което ти наричаш форсиране). При мен го имаше същият проблем и се оправи "от само себе си" след 8000км. Създадох тема по въпроса, можеш да я прочетеш. Ето видео, което показва как работи системата за самонастройване 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове