Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,

Надявам някой да може да ми даде малко акъл по следната ситуация.

Миналата седмица имах честта да бъда участник в ПТП за пръв път. Аз съм потърпевш, като за самата ситуация е, че ме удариха отзад. Като цяло нищо фатално, тегличът се оказа курав, обаче все пак има щети - изкривен багажник, броня, самата греда е вдлъбната навътре, което е изкривило и стоповете. След ходене в Алианц (В София) за оглед, описващият щетите ми каза, че ще трябва да отида на майстор някъде и да се направи оглед за щети и после да се върна за втори оглед без броня и корите на багажника, но не ми харесва идеята. Следователно звъннах на Алианц телефон и ми казаха, че мога да повикам и човек на място от Алианц където и да е било стига да има какво да види като щети, за да се допишат и изплатят (понеже те са застрахователите на виновника и нещата се случват по негова гражданска отговорност; аз нямам Каско).

Та, въпросът ми е: Можете ли да ми препоръчате сервиз, който да върши тенекеджийски услуги (за изправяне на гредата), предполагам боя и реглажи, тоест мултифункционален сервиз?
За реглажите споменава, понеже баща ми от снимка разбра, че задна дясна гума е навътре към купето (единствено мога да го обясня така - \, а не |) и ме посъветва все пак да се вдигне на стенд и да се погледне отдолу както и да се види какво може още да има по магаре(?) и като цяло заден мост и дали всичко е в нормите.

Гледам, че доста препоръчват Ветек, Rock and Roll Service и Топмотор, но не са много скорошни препоръки. Също ми предлагат помощ с това (г/д познат човек, който да говори с тях) в Техно Колор Груп на Академик Георги Бончев №2. Ориентирал ли съм се г/д добре?

Всякаква информация ще е добре дошла, благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с 2-та огледа е стандартна процедура.

Първият е външен оглед и опис на ситуацията и видимите щети, но вторият е по-важен.

Читва майстор ще разглоби / огледа и представи на експерта много повече неща отколкото той ще иска да види, но е длъжен да ги опише.

Крива задно колело означава не само оглед на окачването му, а и оглед на ушите на които е монтирано за купето. Гледат се фуги между задните врати и калници, покривът, задени капак и стъкло, както и естествено "легенът" за резервната гума и гредите.

Конкретен сервиз не мога да ти препоръчам, но опитен тенекеджия (от тези дето реставрират "евро скраб" преди продажба), трябва да се справи.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за информацията. Във Вторник ще ходя в Техно Колор Груп и ще видим какво ще може да се направи.
Лошото е, че не занимават с реглажи и сигурно ще се наложи да ходя на друго място също и евенутален 3-ти оглед от Алианц.
Да видим какво ще кажат, пък ако има развитие или интересно инфо, ще споделя отново.

Мерси отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...