MilenH 0 #1 Публикувано 22 Юни, 2022 Здравейте, Надявам някой да може да ми даде малко акъл по следната ситуация. Миналата седмица имах честта да бъда участник в ПТП за пръв път. Аз съм потърпевш, като за самата ситуация е, че ме удариха отзад. Като цяло нищо фатално, тегличът се оказа курав, обаче все пак има щети - изкривен багажник, броня, самата греда е вдлъбната навътре, което е изкривило и стоповете. След ходене в Алианц (В София) за оглед, описващият щетите ми каза, че ще трябва да отида на майстор някъде и да се направи оглед за щети и после да се върна за втори оглед без броня и корите на багажника, но не ми харесва идеята. Следователно звъннах на Алианц телефон и ми казаха, че мога да повикам и човек на място от Алианц където и да е било стига да има какво да види като щети, за да се допишат и изплатят (понеже те са застрахователите на виновника и нещата се случват по негова гражданска отговорност; аз нямам Каско). Та, въпросът ми е: Можете ли да ми препоръчате сервиз, който да върши тенекеджийски услуги (за изправяне на гредата), предполагам боя и реглажи, тоест мултифункционален сервиз? За реглажите споменава, понеже баща ми от снимка разбра, че задна дясна гума е навътре към купето (единствено мога да го обясня така - \, а не |) и ме посъветва все пак да се вдигне на стенд и да се погледне отдолу както и да се види какво може още да има по магаре(?) и като цяло заден мост и дали всичко е в нормите. Гледам, че доста препоръчват Ветек, Rock and Roll Service и Топмотор, но не са много скорошни препоръки. Също ми предлагат помощ с това (г/д познат човек, който да говори с тях) в Техно Колор Груп на Академик Георги Бончев №2. Ориентирал ли съм се г/д добре? Всякаква информация ще е добре дошла, благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6098 #2 Отговорено 25 Юни, 2022 Това с 2-та огледа е стандартна процедура. Първият е външен оглед и опис на ситуацията и видимите щети, но вторият е по-важен. Читва майстор ще разглоби / огледа и представи на експерта много повече неща отколкото той ще иска да види, но е длъжен да ги опише. Крива задно колело означава не само оглед на окачването му, а и оглед на ушите на които е монтирано за купето. Гледат се фуги между задните врати и калници, покривът, задени капак и стъкло, както и естествено "легенът" за резервната гума и гредите. Конкретен сервиз не мога да ти препоръчам, но опитен тенекеджия (от тези дето реставрират "евро скраб" преди продажба), трябва да се справи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenH 0 #3 Отговорено 25 Юни, 2022 Благодаря ти за информацията. Във Вторник ще ходя в Техно Колор Груп и ще видим какво ще може да се направи. Лошото е, че не занимават с реглажи и сигурно ще се наложи да ходя на друго място също и евенутален 3-ти оглед от Алианц. Да видим какво ще кажат, пък ако има развитие или интересно инфо, ще споделя отново. Мерси отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове