knight3r 10 #1 Публикувано 10 Юни, 2022 (Редактирано) Здравейте колеги. Имам странен проблем след смяна на съединител + маховик на Акорд 8 2.2 дизел. При натискане на педала на газта, оборотите скачат с 150-200 и при отпускане на газта съответно падат с 150-200 (нещо като празен ход). Съединителят е оригинален, а маховикът е LUK. Също така педалът на съединителя е мек в начаолото, втърдява се по средата и отново става мек до докосване на пода. Ще съм много благодарен за малко информация, защото така и не случих на сервиз, който да ми даде адекватен отготовор или просто да се заеме с отстраняване на проблема. Лека вечер и благодаря предварително! Редактирано 10 Юни, 2022 от nikolay.vardolov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
knight3r 10 #2 Отговорено 11 Юни, 2022 Корекция - стрелката на оборотомера скача с 50 до 100 оборота и съответно рязко спада с толкова при отпускане на педала на газта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #3 Отговорено 11 Юни, 2022 Сменихте ли течността на съединителя там е ДОТ 4 спирачна течност,може помпите да не работят добре. Малкото казанче до това на спирачките. Ако искаш го снимай да видим какво е вътре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
knight3r 10 #4 Отговорено 11 Юни, 2022 Течноста не е сменена. Ще снимам при първа възможност днес и ще прикача снимката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #5 Отговорено 11 Юни, 2022 (Редактирано) Ако ще сменяш, смени и на спирачките чрез източвате от всеки апарат, че сигурно е и там мътилка,ще видим на снимката. На снимката от поста ми голямото казанче е за спирачките. Редактирано 11 Юни, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
knight3r 10 #6 Отговорено 11 Юни, 2022 Ето така излгежда течноста в казанчето. Нивото е на Max. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #7 Отговорено 11 Юни, 2022 (Редактирано) Това е много зле трябва да е бисто като олио.Голямото казанче как е. Трябва сериозна промивка,източва се от пробката на долната помпа,с помпане на педала. След седмица каране пак ще стане мътилка,промивате пак,просто е много зле.Вижда се и другото казанче на спирачките пак чернилка,това е също много зле. Ти нямаш течност а мазут който скапва и двете ти системи,иска се сериозна промивка и на двете. Виж как трябва да е и в двете казанчета Редактирано 11 Юни, 2022 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
knight3r 10 #8 Отговорено 11 Юни, 2022 Благодаря за информацията, вече придобих представа в колко лошо състояние са нещата. Притежавам колата от около 2 месеца. Уикенда се заемам с тези неща, а би ли ми казал подходящи продукти за това или не е от голямо значение марката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #9 Отговорено 11 Юни, 2022 (Редактирано) Да разбира се течноста на АТЕ ДОТ4 е хубава.. На снимката е една марка много добри накладки EBC както и греста за обслужване на спир апарати. Хубаво е да смениш и маслото на скоростната кутия там е Honda MTF щом е отскоро колата при теб. Има теми тук с добри цени на всички масла и течности и отстъпки. Редактирано 11 Юни, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
knight3r 10 #10 Отговорено 11 Юни, 2022 (Редактирано) При смяната на съединителя занесох оригинално масло Хонда за скоростна кутия ( надявам се да са я сменили ). Апаратите са обслужени и накладките и дисковете са чисто нови. Имам съмнение дали маслото на кутията е сменено, защото занесох по - голямо количество, а те не ми върнаха нищо обратно... страхотен сервиз олучих ха-ха. Редактирано 11 Юни, 2022 от nikolay.vardolov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #11 Отговорено 11 Юни, 2022 (Редактирано) Обслужен апарат а вътре в него,гняз която скапва всичко,сменен съединител а течноста мазут,това са майсторите,ще кажат ама той не е искал. Ама те дори не са споменали. Един апарат се обслужва като се свали и почсти всяка пластина,изчистват се леглата им от ръжда,при нужда сменят се пластините. Преглеждат се водачи ако има нужда се сменят,сменя се греста и маншончетата,това е обслужване. Ако е направено и се остави чернилката за течност,егати обслужването. След тези манипулации спирачките работят в пъти по добре от преди. Редактирано 11 Юни, 2022 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове