Jump to content
knight3r

Проблем след смяна на съединител

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги. Имам странен проблем след смяна на съединител + маховик на Акорд 8 2.2 дизел. При натискане на педала на газта, оборотите скачат с 150-200 и при отпускане на газта съответно падат с 150-200 (нещо като празен ход). Съединителят е оригинален, а маховикът е LUK. Също така педалът на съединителя е мек в начаолото, втърдява се по средата и отново става мек до докосване на пода. Ще съм много благодарен за малко информация, защото така и не случих на сервиз, който да ми даде адекватен отготовор или просто да се заеме с отстраняване на проблема. Лека вечер и благодаря предварително! 

Редактирано от nikolay.vardolov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корекция - стрелката на оборотомера скача с 50 до 100 оборота и съответно рязко спада с толкова при отпускане на педала на газта. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменихте ли течността на съединителя там е ДОТ 4 спирачна течност,може помпите да не работят добре.

Малкото казанче до това на спирачките.

Ако искаш го снимай да видим какво е вътре.

1322540736_.thumb.png.8e18aa937c9e4bfcdb68c79573d207ff.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Течноста не е сменена. Ще снимам при първа възможност днес и ще прикача снимката. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако ще сменяш, смени и на спирачките чрез източвате от всеки апарат, че сигурно е и там мътилка,ще видим на снимката.

На снимката   от поста ми голямото казанче е за спирачките.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето така излгежда течноста в казанчето. Нивото е на Max. 

2222222222222.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това е много зле трябва да е бисто като олио.Голямото казанче как е.

Трябва сериозна промивка,източва се от пробката на долната помпа,с помпане на педала.

След седмица каране пак ще стане мътилка,промивате пак,просто е много зле.Вижда се и другото казанче на спирачките пак чернилка,това е също много зле.

Ти нямаш течност а мазут който скапва и двете ти системи,иска се сериозна промивка и на двете.

Виж как трябва да е и в двете казанчета

628266003_viber__2021-06-12_07-54-01.jpg.fc9a706cc1c72869d9a21cc73100ef6912121.jpg.af4be8d7a06fdfbef263d58bd2a96976.thumb.jpg.dc599fb88f8809b8ff43df029602f15f.jpg

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията, вече придобих представа в колко лошо състояние са нещата. Притежавам колата от около 2 месеца. Уикенда се заемам с тези неща, а би ли ми казал подходящи продукти за това или не е от голямо значение марката? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да разбира се течноста на АТЕ  ДОТ4 е хубава..

На снимката е една марка много добри накладки  EBC както и греста за обслужване на спир апарати.

 

20200515_084151.jpg.6a4a18bed4603509b13715b738cdb025.thumb.jpg.0adafa9465e532ee34cc1e862cddf7d7.jpg

Хубаво е да смениш и маслото на скоростната кутия там е Honda MTF щом е отскоро колата при теб.

Има теми тук с добри цени на всички масла  и течности и отстъпки.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При смяната на съединителя занесох оригинално масло Хонда за скоростна кутия ( надявам се да са я сменили ). Апаратите са обслужени и накладките и дисковете са чисто нови. Имам съмнение дали маслото на кутията е сменено, защото занесох по - голямо количество, а те не ми върнаха нищо обратно... страхотен сервиз олучих ха-ха. 

Редактирано от nikolay.vardolov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Обслужен апарат а вътре в него,гняз която скапва всичко,сменен съединител а течноста мазут,това са майсторите,ще кажат ама той не е искал.

Ама те дори не са споменали.

Един апарат се обслужва като се свали и почсти всяка пластина,изчистват се леглата им от ръжда,при нужда сменят се пластините.

Преглеждат се водачи   ако има нужда се сменят,сменя се греста и маншончетата,това е обслужване.

Ако е направено и се остави чернилката за течност,егати обслужването.

След тези манипулации спирачките работят в пъти по добре от преди.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...