Jump to content
snickersy

2.0 K20 Тракане

Recommended Posts

Здравейте колеги. Имам ФРВ 2.0 бензин и имам следния проблем. Двигателят нещо трака - шумът е като клапани или повдигачи и това “тракане” е постоянно, като загрее леко утихва, но пак се чува. Като е студена е най-шумна. Чува се от страната на веригата и разбира се това беше първото, което ми мина през ума. Та първо направих реглаж на клапаните, но нямаше резултат. Сега и веригата смених и отново го има това “тракане”. Имате ли някаква идея от какво може да е? Колата е с газ, ако това е от значение, но и при двете “тракането” е едно и също. Не знам дали има връзка с това тракане, но колата при нанагорнище например на магистралата бързо умалява и при натискане на педала на газта, разликата е минимална в набирането на скорост (и на бензин и на газ е така). 

Благодаря предварително на отзовалите се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страдат от бутала.При мен го има същото тракане и си я карам така.20 хиляди не се е променил шума.Масло не гори и ще я карам докато не изкочи някоя биела и после направо друг мотор. Като загрее хубаво шума намалява драстично.При ускорение трябва да имаш специфичен шум ,който при отнемане на газта изчезва.Най-добре се чува като минаваш покрай стена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да колега, има един шум като “ръмжене” и който на моменти ако поддържам дадена скорост - “играе”, ту се появява, ту спира и така докато не натисна газта или я отпусна. Дали са буталата?

 

Редактирано от kvd74
Не цитирайте предходно мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% , аз съм решил да карам така докато се строши(ако изобщо се счупи) и след това да взема за 1000лв един двигател и да го сменя.  Карам я така 2ра година 20 хиляди км. Или я отваряш и правиш основен ремонт за около 2000лв.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега. Лека вечер и безаварийно!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има вероятност и да от VTC actuator-а... 

Редактирано от jungles

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега. Ще хвърля един поглед и на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 9 часа, jungles написа:

Има вероятност и да от VTC actuator-а... 

При него не е ли само при първоначално запалване да изтраква?

 

При мен има и значение маслото.Карам си я с 5w30 , преди едната смяна само за пробата сложих 10w40 покарах я 1 седмица и шума беше доста по-слаб.После пак си сложих 5w30 Motul.

Редактирано от z_chakarov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро гледах в тубата едно USA CRV и тракаше странно( едно като едно чат,чат ,чат на студено) , пича обясни първо да се види веригата и обтегача, и показваше съответно , как са в норма. Смени VCT и чаткането изчезна. Ако намеря клипа ще го шерна.... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих пробвал 5w40

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа отново. Говорих с един джамбаз, който ме посъветва да сменя маслото с по-гъсто 10w40, но да е пълна синтетика, не полусинтетика. Имали преди такъв случай с едно CRV със същия 2-ка мотор, с абсолютно същото тракане и след смяна на маслото се оправила. Смених си маслото за едната проба и по съвет на един майстор няколко пъти изворсирах до прекъсвач колата, след което при максимална работна температура тракането намаля осезаемо, пак се чува, но много по-тихо. Същият майстор ми каза да пробвам и с една добавка на Bardahl, която била специално за компресии и т.н., ако съменията ми са за буталата. Вчера я сложих и сега ми предстои пътуване, та ще видим как е. Ще се включа пак да споделя отзиви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги. Има раздвижване по случая с тракането. Най-накрая се намери от къде е било. Оказа се, че този звук "тракане" идва от маслената помпа, която не знам как е работила колата досега. Вътре всичко в нея беше "изядено" и надрано. Ще кажеш, че не е имало масло вътре, а камъни. Имало е луфт във всички части - валове, лагери и т.н. Дори резбите и леглата на някои болтове са станали на елипса. И освен това самото тяло на помпата е имало луфт в картера и от там е идвал целия този шум. Така, че ако имате същите симптоми не бързайте като мен да сменяте вериги, да набеждавате клапани, легла и т.н. Проверете за всеки случай първо маслената помпа. И още нещо - който и каквито и неща да ви разправя, как колата като минела някакви километри или години, трябвало да се слага по-гъсто масло или че от по-гъстото масло щели да се оправят нещата...не го слушайте. Хонда се кара само с тънко масло: 0w30, 5w30 или 5w40 в краен случай.

Поздрави и безаварийно !

Редактирано от snickersy
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...